نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

معلولان شهرقدس تکریم می شوند/برپایی نمایشگاه توانمندی های معلولان

به گزارش خبرشهر، ابوطالب آذربرا اظهار داست: همایش بزرگ «بهشتیان کوچک » با هدف گرامیداشت و تکریم توانمندی‌های معلولان شهرستان قدس در ۱۲ آذرماه در  سالن فرهنگ و هنر باغ  ملی برگزار خواهد شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: در این همایش برنامه‌های جنبی با محتوایی مانند برپایی نمایشگاهی از آثار دانش‌آموزان معلول و استثنایی شهرستان قدس در حوزه‌های نقاشی، کاردستی و دیگر آثار این عزیزان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که در این برنامه گنجانده شده است اجرای سرود و شعرخوانی توسط کودکان استثنایی است که باعث زیباتر شدن این مراسم می‌شود و مجالی خواهد شد تا این عزیزان بتوانند داشته‌های خود را به دیگران نشان بدهند.

ابوطالب آذربرا  در پایان متذکر شد: هدف شورای اسلامی و شهرداری  قدس در کنار نشاط و ایجاد روحیه مضاعف در این عزیزان، شناساندن توانمندی‌های معلولان به جامعه و ترغیب جامعه به رعایت کرامت و جایگاه آنان است که در این همایش به آن اهتمام ویژه‌ای خواهد شد.

قابل ذکر است این برنامه به همت کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر ، شهرداری،  سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قدس و آموزش و پرورش و بهزیستی در سالن فرهنگ و هنر باغ ملی  با حضور معلمان و زحمت‌کشان عرصه آموزش دانش‌آموزان استثنایی و تمامی دانش‌آموزان مدارس استثنایی شهرستان قدس برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: شهردری قدس

خروج از نسخه موبایل