نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

توجه به پژوهش های مساله محور در شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، ، در نشست اعضای کارگروه پژوهش ، فناوری و تحول اداری شهرستان ملارد، جزئیات و نحوه برگزاری برنامه های هفته پژوهش در این شهرستان بررسی و توجه به پژوهش های مساله محور بر اساس نیازهای شهرستان در حوزه های مختلف نظیر صنعت، کشاورزی، توسعه روستایی، مدیریت شهری، مدیریت بحران مورد تاکید قرار گرفت.

تشکیل کمیته های زیر مجموعه و پیگیری امورات محوله از سوی آنان با هدف برگزاری هرچه بهتر برنامه های امسال و ضرورت تسریع دراعلام برنامه های هر کدام از کمیته ها به دبیرخانه از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح گردید.

گفتنی است معرفی سه پژوهشگربرتراز سوی مراکز علمی ، پژوهشی و دانشگاهی سطح شهرستان ، هماهنگی برای بازدید از مراکز علمی ، پژوهشی ، صنایع و شرکت های دانش بنیان ، آخرین اقدامات در راه اندازی مرکز رشد ، برگزاری نشست تخصصی میز صنعت و برپائی جشنواره کسب و کارهای دانش بنیان توسط دانشکده تربیت بدنی امام علی (ع) از دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه می باشد که به تفصیل به آنها پرداخته شد.

جلسات کارگروه پژوهش ، فناوری و تحول اداری شهرستان ملارد به طور منظم در طی سال با محوریت معاونت برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و عضویت بخشداریها ، شهرداریها ، روسای مراکز دانشگاهی و روسای ادارات صنعت ، معدن و تجارت ، آموزش و پرورش ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار میگردد.

 

 

منبع: فرمانداری ملارد

خروج از نسخه موبایل