نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدیریت بحران در شهرستان‌های تهران جدی گرفته شود

به گزارش خبرشهر،  مرتضی حیدری امروز در جلسه هماهنگی مدیریت بحران که با حضور مسئولان مدیریت بحران و معاونان عمرانی فرمانداری‌های استان تهران برگزار شد با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای انجام عملکرد درست در شرایط بحران اظهار داشت: مدیران بحران به دلیل اینکه در راه صیانت از جان و مال مردم فعالیت می‌کنند وظیفه حساس و مهمی به دوش دارند و باید دقت زیادی داشته باشند.

وی بیان کرد: پیش‌بینی و پیشگیری به عنوان اصول اولیه مدیریت بحران است که متأسفانه با توجه به اینکه نگاه لجستیکی و سخت‌افزاری به مدیریت بحران وجود دارد تصور می‌شود که مسئولیت مدیریت بحران به سبب برخورداری از امکانات بیشتر با شهرداری است.

مدیرکل بحران استاندار تهران با اشاره به لزوم آموزش در زمینه پیشگیری از بحران افزود: در حوزه پیش‌بینی و پیشگیری بحران امکانات و تجهیزات مطرح نیست بلکه آموزش و امکانات نرم‌افزاری اهمیت دارد.

حیدری در پایان خطاب به معاونان عمرانی فرمانداری‌ها و مسئولان بحران شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: حرکت و عملکرد صحیح مدیران بحران زمینه آرامش و آسایش مردم را فراهم می‌کند و هر اندازه مدیران بحران بی‌توجه باشند خطر در آن شهرستان‌ها بیشتر از سایر بخش‌ها است.

 

 

منبع: تسنیم

 

 

مطالب مرتبط:

هشدار مدیریت بحران برای بارش‌ها

آمادگی سازمان آتش نشانی شهریار جهت امداد رسانی به شهروندان در زمان بارش برف و بحران های احتمالی

خروج از نسخه موبایل