نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ایمن سازی کانال انتقال آب کشاورزی در ملارد

به گزارش خبرشهر، فرماندار ملارد گفت: کانال انتقال اب کشاورزی از سد کرج به شهرستانهای استان تهران بیش از ۲۲ کیلومتر در شهرستان ملارد ادامه دارد که بخشی از آن به علت قرار گرفتن در حریم جاده باعث حوادث های ناگواری شده بود.
حسین توکلی افزود: با توجه به اینکه هیچیک از ادارات حاضر به پذیرش مسئولیت این کانال نبودند با هماهنگی استانداری تهران و برگزاری جلسه مشترکی مقرر شد ادارات جهاد کشاورزی ، آب منطقه ای و شهرداری ملارد بصورت مشترک در سه بخش ۵۰۰ متری متولی این کانال گردند و نسبت به ایمن سازی آن اقدام کنند.
وی افزود: در بخش اصلی این کانال که در کنار جاده اصلی روستاههای این شهرستان قرار دارد شهرداری ملارد عملیات اجرایی دیوار کشی و ایمن سازی آن را انجام داد و مابقی قسمتهای این کانال با تامین اعتبار از مدیران کل جهاد کشاورزی استان تهران و آب منطقه ای تهران بزودی انجام خواهد شد و هر گونه حوادث در این قسمت ها بر عهده ادارات متولی است و برخورد قانونی با انان خواهد شد.
فرماندار ملارد گفت: متاسفانه برخی از شهروندان هم از آب موجود در این کانال برای شستشو خودرو و.. استفاده می کنند که با توجه به نصب علائم هشدار دهنده در صور ت بروز حادثه آنان هم مقصر شناخته خواهند شد که باید شهروندان در این زمینه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

 

منبع: صدا و سیما

 

مطالب مرتبط:

مشاهده برخی آلودگی‌ها در کانال آبرسانی ملارد/ ساماندهی کانال آبرسانی ملارد در دست انجام است

کانال آب fc5 شهرستان ملارد ایمن سازی می شود

 

خروج از نسخه موبایل