نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کتابخانه عمومی شهید رجائی شهرستان ملارد بازگشایی شد

به گزارش خبرشهر، آیین بازگشایی کتابخانه شهید رجائی با حضور توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد، علی نیکنام، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، کتابداران و جمعی از مسئولین شهرستان و علاقه‌مندان برگزار شد.

 

توکلی کجانی در این مراسم در سخنانی نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان خانواده ها را امری مهم و ضروری دانست و گفت: کتاب می تواند تضمین کننده آینده فردی و خانوادگی افراد در مسیر زندگی باشد وی افزود: با توجه به کمبود کتابخانه در شهرستان و نیاز مردم به کتاب و کتابخوانی در آینده نزدیک کتابخانه سیار شهرستان راه اندازی خواهد شد.

 

فرماندار ملارد اظهارداشت: شاداب سازی محیط‌های کتابخانه‌ای به کمک برخی نشانه‌ها و طراحی‌های مناسب باعث می‌شود تا افراد در مواجهه با این تغییرات، نسبت به استفاده از خدمات کتابخانه‌ای رغبت بیشتری پیدا کنند.

 

یارمحمدی مسئول اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملارد در حاشیه این مراسم در خصوص تجهیزات خریداری شده این کتابخانه گفت: با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال تجهیزات جدید نظیر تجهیز کامل بخش کودک، قفسه های نشریات نوجوان،بارکدخوان و برای این کتابخانه خریداری شده است.

 

تقدیر فرماندار شهرستان ملارد از محمد هژبری نویسنده کتاب والدین معمار نهان کودک، بخش دیگری از مراسم بازگشائی کتابخانه شهید رجائی بود. در پایان این مراسم، حاضران از بخش های مختلف کتابخانه بازدید کردند.

 

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

 

مطالب مرتبط:

مراسم هفته فرهنگی شهرستان ملارد با حضور ابتکار برگزار شد

جمعیت ۳۰۰ هزار نفری ملارد بی‌بهره از حتی یک فرهنگسرا است

خروج از نسخه موبایل