نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شهرستان قدس نیاز به احداث پارکینگ‌های طبقاتی دارد

به گزارش خبرشهر،  منصور حیدری اظهار داشت: یکی از مهمترین معضلات این شهرستان ترافیک است که باید با تدابیر و اقدامات کارشناسی شده این مهم مرتفع شود.

وی یکی از مهمترین نیازهای این شهرستان برای رفع معضل ترافیک را ساخت و راه‌اندازی پارکینگ‌های طبقاتی عنوان کرد و بیان داشت: این مهم باید با مشارکت بخش خصوصی اجرایی شود.

عضو شورای شهر قدس با تأکید بر تراکم جمعیتی در این شهرستان افزود: باید مدیریت صحیحی بر کنترل ترافیک داشته باشیم که در غیراین‌صورت در آینده با بحران جدی‌تری در این زمینه روبه‌رو خواهیم شد.

حیدری تأکید کرد: متأسفانه در این شهرستان برخی اصول شهرسازی رعایت نشده است و هم‌اکنون با رشد جمعیت این کمبودها و ضعف‌ها نمود اساسی پیدا کرده است.

وی کمبود فضای پارکینگ در بخش‌های پرتردد شهر از جمله بخش تجاری و محلات مرکزی شهر را از مهمترین مشکلات عنوان کرد و بیان داشت: باید با سرمایه‌گذاری و استفاده ازظرفیت‌های موجود هر چه سریع‌تر ساخت پارکینگ‌های طبقاتی را در دستور کار قرار دهیم.

عضو شورای شهر قدس بر نقش مهم مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پیش‌برد پروژه‌های عمرانی شهر تأکید کرد و گفت: در حال حاضر با توجه به ضرورت احداث پارکینگ‌های طبقاتی در شهر قدس، باید در این زمینه از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده کنیم که در این راستا شورای اسلامی نیز در تلاش است تا با تصویب لوایحی در این زمینه و با مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های شهری نظیر احداث پارکینگ‌های طبقاتی، به تسریع و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان و حصول به توسعه پایدار شهری گام بردارد.

 

 

منبع: فارس

 

 

مطالب مرتبط:

ظرفیت‌های تولید و صنعت در قدس نادیده گرفته نشود/ ارائه تسهیلات و حمایت جهت رونق تولید در شهرستان

فاز دوم بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان قدس در دست ساخت است

 

خروج از نسخه موبایل