نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

قوه قضائیه در مبارزه با سران اخلال‌گران اقتصادی قاطع باشد

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار امروز در خطبه اول نماز عبادی سیاسی این هفته شهریار با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) که اگر ما را قطعه قطعه کنند دست از مبارزه با دشمن بر نمی‌داریم اظهار داشت: مسئولان با رعایت اصل تعادل در امور نباید در رویارویی با دشمن با احتیاط برخورد کنند.
وی با اشاره به سالروز آزادی چند تن از بانوان سفارت آمریکا در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیان کرد: امام راحل با این کار خود به جهانیان نشان داد که منطق انقلاب اسلامی ایران منطقی نیست که زنان و بچه‌ها را وارد رویارویی‌های خود کند اما امروز می‌بینیم که آمریکا، صهیونیست‌ها و آل‌سعود در یمن، غزه و سوریه برای رسیدن به منافع خود به کشتار زنان و بچه‌های بی‌گناه دست می‌زنند.
امام جمعه شهریار همچنین با اشاره به آغاز هفته وحدت افزود: امروز بیش از هر زمانی مسلمانان باید در کنار یکدیگر قرار گرفته و به مقابله با دشمن بپردازند چرا که هرگاه ید واحده بوده‌ایم دشمنان نتوانستند به هیچ یک از خواسته‌هایشان برسند همچنان که این همدلی و یکدلی مردم در منطقه نیز سبب افول قدرت آمریکا شده است.
سالمی ادامه داد: حمایت و همراهی مسلمانان منطقه سبب محاصره و ناکامی ارتش کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی در مقابل مردم غزه شده است که این چنین با خفت و خواری‌ بساط جنگ خود را در کمتر از چند روز جمع کرده و شکستی با آن فضاحت را متحمل شدند.
وی خاطرنشان کرد: قدرت آمریکا امروز رو به افول است و همه تحریم‌هایی که برای قرار دادن مردم در مقابل نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته بود با شکست روبه رو شده است و مردم بیشتر در کنار نظام و انقلاب ایستادند.
امام جمعه شهریار با اشاره به اعدام سلطان سکه و مخلان در مباحث اقتصادی افزود: اقتدار دستگاه قضایی در ورود به این حوزه بسیار تأثیرگذار است اما حرف این است که این افراد پادوی برخی افراد دیگر بوده‌اند و قوه قضائیه باید در برخورد با سران این اقدامات جدی ورود کند.

 

 

منبع: تسنیم

 

 

مطالب مرتبط:

وزرای جدید فارغ از سیاسی‌بازی‌ها در خدمت به مردم تلاش کنند

قدوم برداشته‌شده در راهپیمایی اربعین حسینی مشت‌های کوبنده بر دهان استکبار بود

خروج از نسخه موبایل