نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فاز دوم بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان قدس در دست ساخت است

به گزارش خبرشهر، سیدحسین میرشریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان قدس اظهار داشت: توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در این شهرستان یکی از مهمترین نیازها است که باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌ها و تخصیص اعتبارات ایجاد شود.

وی ادامه داد: با توجه به مهاجرپذیر بودن شهرستان و رشد جمعیت لذا می‌طلبد تا طرح‌های درمان و بهداشت در قدس با رشد بیشتری مواجه شود تا بتواند پاسخگوی مردم باشد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس افزود: ساخت و راه‌اندازی بیمارستان‌های تخصصی و همچنین توسعه مراکز درمانی در این شهرستان یکی از مهمترین نیازها است که باید با توجه به ظرفیت‌های موجود با رشد و توسعه همراه شود.

میرشریفی با اشاره به ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در این شهرستان ادامه داد: فاز اول این بیمارستان سال ۹۶ به اتمام رسید و هم اکنون فاز دوم آن با اعتباری بالغ بر ۳۱۵ میلیارد در دست ساخت است که امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده فاز دوم این بیمارستان نیز در مدت زمان تعیین شده به پایان برسد.

وی با تأکید بر اینکه با راه‌اندازی این بیمارستان بخش مهمی از مطالبات مردم قدس در زمینه بهداشت و درمان مرتفع می‌شود، گفت: باید با ساخت و راه‌اندازی مراکز درمانی و بیمارستانی کمبود سرانه‌های درمانی را در قدس جبران کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه این بیمارستان متشکل از بخش‌های داخلی، جراحی، کودکان، زنان و زایمان و نوزادان است افزود: یک بخش بستری روانی نیز برای آن پیش‌بینی شده است که بتوان در آن مشاوره‌های درمانی و روانپزشکی صورت گیرد.

 

 

منبع: فارس

خروج از نسخه موبایل