نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشکیل جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان، شرکت پخش فراورده های نفتی و نیروی انتظامی از دستگاههائی بودند که به تشریح اقدامات و بیان جزئیات درباره ارزش ریالی و حجم اقلام کشف شده طی یک ماه گذشته پرداختند.
شایان ذکر است این آمارعلیرغم اعمال تحریم ها و برخی جوسازی ها، افزایش کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می داد. حسین توکلی کجانی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد که ریاست این جلسه را بعهده داشت ضمن تاکید بر تقویت حس مطالبه گری و آشنائی مردم با حقوق خود، فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی، پرهیز از اسراف و تهیه کالا و مایحتاج از مراکز معتبر و مجاز را یکی از نقش های موثر مردم در مبارزه با قاچاق کالا و تنبیه متخلفین عنوان نمود.
وی همدلی و مشارکت آحاد مردم در سال های ابتدائی انقلاب و جنگ تحمیلی را یادآور شد و گفت برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز لازم است همه اقشار مردم و دستگاههای مرتبط بصورت فعال به میدان آمده و امورات را صرفاً به نیروی انتظامی و قوه قضائیه محول نکنند.
توکلی کجانی به وجود واحدهای تولیدی درزمینه های مختلف در این شهرستان که بسیاری از مایحتاج عمومی مردم را تولید می کنند اشاره کرد و گفت با عرضه این محصولات در فروشگاهها و واحدهای صنفی سطح شهرستان، می توان به کاهش هزینه های تولید کنندگان و همچنین خریداران کمک نمود.
سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد حضور پررنگ تر نماینده اداره گمرک در جلسات، تسریع در رسیدگی به پرونده ها، اطلاع رسانی سرانجام کشفیات به مردم را خواستار شد. برگزاری دوره های آموزشی برای دست اندرکاران حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان با هدف ایجاد هماهنگی و آشنائی بیشتر با قوانین، شرح وظایف و اختیارات بعلاوه سرکشی و کنترل مستمر و به روز رسانی بانک اطلاعاتی موجود از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت

 

 

منبع: فرمانداری شهریار

 

 

مطالب مرتبط:

کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ملارد تشکیل جلسه داد

برگزاری سومین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قدس

 

خروج از نسخه موبایل