نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تاکید فرماندار شهریار بر آمادگی شهرداری ها در زمان بارش برف و باران

به گزارش خبرشهر، این جلسه به ریاست طاهری فرماندار شهرستان شهریار بهمراه فرنیاپور معاون سیاسی انتظامی، عبدالعلی معاون فنی و عمرانی، ژاله رو معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری، شهرداران شهرهای شهریار، اندیشه، وحیدیه، باغستان، صباشهر، فردوسیه و رحیمی بخشدرا مرکزی شهرستان شهریار در سالن جلسات شهرداری فردوسیه برگزار شد.
بنا بر این گزارش؛ در این جلسه طاهری فرماندار شهرستان شهریار وضعیت اقتصادی کشور را تحت کنترل دقیق دولت دانست و خاطرنشان کرد: باید در جهت افزایش تاب آوری تلاش شود و با کار و تلاش مستمر به مقابله با دشمن برخاست تا هیبت پوشالی تحریم های غیر انسانی آمریکا شکسته شود.
فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به دهه فجر امسال از برپایی نمایشگاه توانمندی های دولت و انقلاب خبر داد و بیان داشت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی میبایست همزمان با افتتاح پروژه هایی که ان شاا… تا دهه فجر تکمیل میشوند و بهبود سطح خدمات رسانی به مردم در شهر های مختلف شهرستان انجام میشود سعی و تلاش شود تا دهه فجر پیش رو متفاوت از سالهای گذشته باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار در ادامه صحبت های خود بااشاره به برگزاری هفته فرهنگی شهرستان شهریار در هفته وحدت و لزوم اصلاح معایب و نواقص آن خواستار ارتقای سطح کیفیت برنامه های اجرایی در این هفته و مشارکت بیشتر مردم به منظور القای نشاط و شکوفایی استعدادهای آنان شد.
طاهری فرماندار شهرستان شهریار جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در سطح شهرستان را موضوع مهمی برشمرد که نیازمند نظارت و پیگیری های دقیق به منظور جلوگیری از تکرار موضوعات مشابه در برخی از شهرها و روستا بیان نمود و در ادامه با خاطرنشان کردن موضوع فصل سرما و بارندگی های شدیدی که احتمال دارد رخ بدهد افزود: نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت بود و تمام ادارات مرتبط و شهرداری ها باید از الان تدارک ببینند و آمادگی کامل داشته باشند.
طاهری با تاکید بر حل مشکلات و موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران گفت: این موضوع به کرات توسط مسئولین عالی کشور بیان شده که اگر به این موضوع مهم و نیاز روز کشور توجه گردد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و ما باید زمینه های مناسب را برای پروژه های سرمایه گذاری و مشارکت های بخش خصوصی فراهم کنیم و به هیچ وجه کوتاهی صورت نگیرد.
وی بر توجه به موضوع گرمخانه ها به منظور جمع آوری معتادین متجاهر و اقدامات متناسب بعد از آن یادآور شد و در انتها توجه به مقوله های مهمی چون دولت الکترونیک و میز خدمت در شهرداری ها و ادارات را برای کاهش رفت و آمدهای مردم و تسهیل کردن فرایند های اداری و مطالبه های آنان را از امور مورد توجه دولت عنوان کرد که باید مد نظر قرار گیرد.
لازم به ذکر است در این جلسه موارد دیگری نظیر هفته کتاب و کتابخوانی، پسماند شهرها، بازدید مستمر از واحدهای تولیدی شهرستان و حل مشکلات آنها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، استفاده از پنل های خورشیدی در ساختمان های عمومی شهرها، تکمیل پروژه های عمرانی و شروع پروژه هایی که مصوب شده است و توجه به مطالبات مردم در سطح شهرها توسط فرماندار شهرستان شهریار مطرح و بر دستور کار قرار دادن آنها تاکید شد.

 

 

منبع: فرمانداری شهریار

 

 

مطالب مرتبط:

حضور فرماندار شهریار در مراسم سومین سالگرد شهید مدافع حرم مصطفی صدر زاده

تاکید فرماندار شهریار بر اجرایی شدن مصوبات دیدارهای مردمی

 

خروج از نسخه موبایل