نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اولین بوستان بانوان در شهرستان قدس در دست ساخت است

به گزارش خبرشهر، الهام میرزایی اظهار داشت: توجه به نشاط و شادابی بانوان و اهمیت به سلامتی آنان یکی از مهمترین مقوله‌هایی است که باید بیش از گذشته به آن توجه شود.
وی ادامه داد: در این راستا ساخت اولین بوستان مختص بانوان در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته و هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.
عضو شورای شهر قدس با تأکید بر اینکه بانوان نیز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه ورزش هستند، ‌افزود: دراین راستا می‌توانیم با توسعه بسترهای لازم مسیر فعالیت‌های آنان را در این زمینه بیشتر کرده و با ارائه امکانات آنان را تشویق و ترغیب به فعالیت‌های ورزشی نماییم.
میرزایی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ساخت این بوستان چندمنظوره یکی از مطالبات بانوان به شمار می‌آید، بیان داشت: افزایش نشاط اجتماعی در بین بانوان یکی از مهمترین نیازها بود لذا با تمهیدات اندیشیده شده ساخت این بوستان در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم بتوانیم با ساخت آن بخشی از مطالبات بانوان را در این حوزه مرتفع کنیم.
وی گفت: بانوان به عنوان یکی از پایه‌های اصلی خانواده و به عنوان مادران فردا باید شاداب و سلامت باشند تا بتوانند در تربیت فرزندان خود موفق باشند و نسلی را تحویل جامعه دهند که سلامت و شاداب باشد.
رئیس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قدس در ادامه سخنان خود ارتقای ورزش و امور فرهنگی را در بین بانوان مهم خواند و اظهار داشت: باید بسترها و امکانات لازم برای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی برای بانوان بیشتر شود تا بانوان بتوانند با بهره‌گیری از این امکانات فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی بیشتری داشته باشند.
میرزایی در ادامه به ساخت بوستان چندمنظوره مختص بانوان اشاره کرد و بیان داشت: این بوستان درزمینی به مساحت ۲ هکتار دردست ساخت است و امکاناتی نظیر فضای سبز، مجموعه ورزشی، کمپینگ آلاچیق، خانه سلامت، خانه فرهنگ، خانه مادر و کودک، نمازخانه، رستوران و… را دارا است.

 

 

منبع: فارس

 

 

مطالب مرتبط:

بوستان بانوان شهرقدس در حال احداث است

شهرداری به روند اجرایی پارک بانوان سرعت بخشد

خروج از نسخه موبایل