نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری جلسه نقد وبررسی کتاب «گنجشک چوبی» درشهرستان شهریار

به گزارش خبرشهر،  اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار با همکاری انجمن ادبیات داستانی جلسه نقد وبررسی کتاب درسالن اجتماعات فرهنگسرای استاد شهریار با حضور مسئولین فرهنگی شهرستان، نویسندگان و شاعران، دانش آموزان مدارس رابرگزار نمود .

بنا بر این گزارش، این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز و در ادامه زمانپرور مدیر کتابخانه عمومی فرهنگسرای استاد شهریار ضمن خوش آمد گویی به حضار و تبریک هفته کتاب در سخنانی به نقش موثر کتاب و کتابخوانی در ارتقاء فرهنگ مطالعه پرداخت .

استاد نخجوانی مدیر انجمن ادبی مکتب شهریار نیز حضور نویسندگان نوجوان و جوان شهرستان شهریار را مایه مباهات و افتخار برشمرد و آثار ارزشمند منتشره توسط این عزیزان را نتیجه تلاشهای بی وقفه اساتید این حوزه دانست.

پخش کلیپ فعالیتهای ادبی نویسنده نوجوان سیده ستایش هاشمی نسب و افتخارات کسب شده توسط وی ازسایر برنامه های این نشست میباشد.

در ادامه نقد و بررسی کتاب «گنجشک چوبی» باحضور کریم نظری مدیر مسئول انتشارات نظری، اشرف السادات سادات مسئول انجمن ادبیات داستانی و سیده ستایش هاشمی نسب نویسنده اثر برگزار و منتقدین به قرائت بخشی از کتاب و بیان ویژگیهای اثر از جمله سادگی متن و واژه های قابل فهم را از نقاط قوت برشمردند.

اجرای نمایش «مداد و خودنویس» توسط دانش آموزان دختر دبستان پیام نور و اهدای هدایا توسط مسئولین حاضر در سالن به دست اندرکاران این برنامه بخش پایانی مراسم بود.

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار

خروج از نسخه موبایل