نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

وزرای جدید فارغ از سیاسی‌بازی‌ها در خدمت به مردم تلاش کنند

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهریار با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: قدم‌هایی که هر کدام مشتی بر دهان دشمن شد به دشمنان فهماند که مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند و هیچ‌گاه زیر بار ذلت نمی‌روند.
وی ادامه داد: دشمن فکر کرد می‌تواند با حرف‌ها و تبلیغات خود بین مردم، نظام، انقلاب و اسلام فاصله ایجاد کند و محرم و صفر و اربعین را از مردم بگیرد غافل از اینکه بصیرت مردم و حرکت در مسیر ولایت به واسطه توسل به ائمه اطهار(ع) همه نقشه‌های دشمنان را در منطقه خفه می‌کند.
امام جمعه شهریار تصریح کرد: دشمن تلاش کرد از تحریم‌ها دوباره استفاده کند اما مردم اعتنایی نکردند، آمریکا باید بداند دوره آمریکا و همراهانش گذشته است و اینکه چندین کشور معاف از تحریم‌‌های نفتی شده‌اند خود نشان از عقب‌نشینی آن‌ها در اعمال تهدید علیه ایران است.
سالمی افزود: آمریکا ۴۰ سال است که با ایران دشمنی دارد اما آمریکا امروز شکست خورده و اُبهتش در هم شکسته شده است و حتی نتوانسته به یک خواسته خود در این ۴۰ سال پیروزی انقلاب در ایران برسد و هر لحظه در حال افول و انزوا است.
وی با اشاره به لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد: مسئولان وظیفه دارند با وحدت و یکپارچگی و اجتناب از تخریب یکدیگر با توجه به ظرفیت‌های داخلی هرچه بیشتر در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.
امام جمعه شهریار همچنین با اشاره به انتخاب وزرای جدید دولت گفت: انتظار ما و مردم از وزرای جدید این است که ثبات به بازار ارز و سکه بازگردد و جلوی بی‌ثباتی قیمت‌ها گرفته شود و نظارتی که مدت‌ها مغفول مانده  بود را دقیق‌تر و منسجم‌تر پیگیری کنند.
سالمی اظهار داشت: در حوزه مسکن نیز با اینکه ۶۰ هزار قرار داد بسته شده بود به ۱۰ هزار قرارداد تقلیل پیدا کرد که آن هم همچنان معطل است بنابراین بهتر است وزرای جدید مسائل سیاسی و سیاسی‌بازی را کنار بگذارند و تنها وقت خود را برای خدمت به عموم مردم صرف کنند.

 

 

منبع: تسنیم

 

 

مطالب مرتبط:

اربعین پیام آور وحدت مسلمانان جهان است

قدوم برداشته‌شده در راهپیمایی اربعین حسینی مشت‌های کوبنده بر دهان استکبار بود

 

خروج از نسخه موبایل