نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انس جوانان امروز با دوران هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرشهر، حسین توکلی کجانی امروز در جلسه ستاد راهیان نور اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی که باید در بین نسل امروز انجام دهیم ترویج معارف شهادت است.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز کشور به رشد و توسعه رسیده است، ‌مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های آنان است،‌ افزود: در این راستا باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز به درستی ترویج و نهادینه نماییم.

فرماندار شهرستان ملارد با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی برای آشنا کردن نسل امروز با فرهنگ شهادت، راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور است، تصریح کرد: با راه‌اندازی این ستاد و حضور جوانان و نوجوانان در جبهه‌ها، آنان به درستی با فرهنگ دفاع و ایثار آشنا می‌شوند.

توکلی کجانی در ادامه سخنان خود با تأکید بر حمایت از ستاد راهیان نور افزود: دستگاه‌های مختلف باید نگاه ویژه‌ای به این ستاد داشته باشند و حمایت‌های مالی نیز به این ستاد به وقوع پیوندد.

وی در ادامه بر ارتقای درصد کیفی برنامه‌های راهیان نور تأکید کرد و گفت: باید با ارتقای برنامه‌های کیفی علاقمندان بیشتری را برای حضور در جبهه‌ها ترغیب کنیم.

فرماندار ملارد همچنین از نهادهایی مانند آموزش و پرورش خواست تا تعداد علاقمندان برای شرکت در راهیان نور را مشخص کنند تا بر اساس آن هزینه‌های کاروان‌های راهیان نور در هر روستا و شهر مشخص شود.

 

 

منبع: فارس

 

 

مطالب مرتبط:

حضور مسئولین شهرستانی و شهری در راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۳۹۷ در شهرستان ملارد

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان ملارد

 

خروج از نسخه موبایل