نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فریاد مرگ بر آمریکا در غرب استان تهران طنین‌انداز شد

به گزارش خبرشهر، ۱۳ آبان ۵۸ یادآور شجاعت و عزم راسخ جوانانی است که با هوشیاری توانستند نقاب از چهره دشمنان به ظاهر دوست بردارند و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، چهره منفور آنان را به مردم بشناسانند.
امروز مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به پاس بزرگداشت آن روز در سراسر کشور راهپیمایی ۱۳ آبان را برگزار کرده و بار دیگر با مشت‌های گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا را سرمی‌دهند.
براساس این گزارش، مردم شهرهای شهریار، رباط کریم، ملارد، بهارستان و قدس نیز همراه با سایر شهرهای کشور امروز با عزمی راسخ و مشت‌هایی گره کرده با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر خشم و انزجار خود را از اقدامات آمریکا نشان دادند.
مردم در شهرهای مختلف غرب استان تهران از ساعت‌ها قبل برای حضور در این مراسم به خیابان‌ها آمدند و در یک تجمع پرشور و بزرگ خشم خود را بر سر آمریکا فریاد خواهند زد.
مصطفی اکبری دانشجو در حاشیه راهپیمایی مردم در شهرستان شهریار طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس اظهار داشت: آمریکا هر چه تلاش کند هرگز قادر نخواهد بود که آرما‌ن‌های انقلاب را دچار خدشه کند.
وی ادامه داد: تحریم و تهدید از سوی آمریکا علیه کشورمان هیچ اثری نخواهد داشت و ما همچنان پرقدرت در صحنه ایستاده‌ایم.
مریم امینی دیگر شرکت کننده در مراسم راهپیمایی شهرستان شهریار می‌گوید: ملت ایران دیگر با تهدیدات و تحریم‌های آمریکا آشنا شده است و ما می‌دانیم که این تحریم‌ها و تهدیدات تنها یاوه‌گویی بیش نیست و آمریکا توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد.
وی ادامه داد: ما جوانان ایرانی هرگز اجازه نخواهیم داد که یاوه‌گویی‌های دشمنان این سرزمین آرمان‌ها و اهداف انقلاب را به بی‌ر‌اهه بکشاند.
میثم ربیعی شهروند بهارستانی حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان را یک وظیفه ملی دانست و گفت: امروز با مشت‌هایی گره کرده و عزمی راسخ بار دیگر بر دهان سردمداران آمریکا خواهیم زد و به آنان خواهیم فهماند که هرگز تسلیم زورگویی‌هایشان نخواهیم شد.
وی ادامه داد: تحریم و تهدید هیچ تأثیری در کشور ما نخواهد داشت بلکه ما را به پیشرفت و قله‌های سعادت بیشتر می‌رساند.
سمیرا میری دانشجو در شهرستان بهارستان نیز اتحاد و همدلی مردم و مسوولان کشور را مهمترین رمز پیروزی دانست و گفت: اگر این اتحاد و همدلی مسوولان و مردم به معنای واقعی باشد دشمن هرگز نمی‌تواند به اهداف خود برسد.
وی ادامه داد: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران و با وجود توطئه‌های مختلف دشمنان برای خدشه وارد کردن به آرمان‌های انقلاب، همچنان استوارتر از گذشته ایستاده‌ایم و هیچ قدرتی قادر نخواهد بود آرمان‌ها و اهداف ما را تضعیف کند.
سمانه سعادت نیز در این‌باره به خبرنگار فارس گفت: امروز ما در صحنه دیگری باید به نبرد با دشمن برویم. جنگ اقتصادی و تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان نباید ما را از اهداف انقلابیمان دور سازد بلکه باید با اتحاد و اتکا بر داشته‌های خود بار دیگر اراده و عزم راسخ خود را به جهان ثابت کنیم.
وی افزود: اگر امروز کشور به مرحله‌ای از رشد و پیشرفت رسیده است حاصل مجاهدت‌، تلاش و فداکاری‌های جوانانی است که در برهه‌های گوناگون با حضور پرشور خود دشمن را از پای درآوردند و ایران را به پیشرفت و توسعه رساندند.
این شهروند تأکید کرد: دشمن هر چه تلاش کرد نتوانست عزم و اراده ملت ایران را تضعیف کند و امروز شاهد هستیم که با جود تحریم‌ها، ایران اسلامی به بسیاری از علوم روز دنیا دست یافته و می‌تواند با بسیاری از کشورهای پیشرفته و توسعه یافته رقابت کند.
اکبر سعیدی شهروند شهرستان قدس که همراه با فرزندان خردسال خود در راهپیمایی روز ۱۳ آبان شرکت کرده است، نیز طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس اظهار داشت: امروز دیگر ریشه‌های انقلاب مستحکم‌تر از گذشته شده و هیچ قدرتی قادر نخواهد بود که مردم را از این مهم دور سازد.
وی ادامه داد: استقلال و آزادی امروز کشور مرهون مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان و رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین در دوران انقلاب با دشمن مبارزه کردند و اجازه ندادند که آرمان‌ها و اهداف انقلاب از بین برود.
این شهروند افزود: رسیدن کشور به قله‌های علم و دانش نیز مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی دانشمندانی است که شاید امروز تنها نامی از آنها باقی مانده باشد.
وی ادامه داد: ترور شخصیت‌های علمی کشورمان نیز نشانه بخل و کینه دشمنان به این انقلاب است و نشان می‌دهد که آنان از پیشرفت و توسعه کشور در هراس هستند و به همین دلیل مانع از توسعه کشور شده و سنگ‌اندازی می‌کنند.
گفتنی است سیل خروشان مردم در شهرهای مختلف غرب استان تهران با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل همچنان ادامه دارد.

 

 

منبع: فارس

 

 

مطالب مرتبط:

۱۳ آبان|راهپیمایی سراسری با شعار “هیـهـات منـا الـذلـه”

جزئیات برنامه‌های دانش‌آموزی یوم‌الله ۱۳ آبان

خروج از نسخه موبایل