نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دومین نشست مشترک بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش صفادشت برگزار شد

به گزارش خبرشهر،  در دومین نشست مشترک بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش صفادشت که با حضور حسین توکلی کجانی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد، حجت الاسلام حسینی امام جمعه بخش صفادشت، محمودی نماینده مردم شریف شهرستانهای ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان، روسای شوراهای روستائی و دهیارن بخش صفادشت برگزار گردید، مشکلات تعدادی دیگر از روستاهای این بخش مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این نشست مسائل و مشکلات مربوط به روستاهای کهریزک،کوشکک، دهک،امین آباد و سلمیان توسط دهیار و رئیس شورا مطرح و رئیس دستگاه یا نهاد مربوطه گزارشی از اقدامات و برنامه های پیش روی خود را بیان نمود. بازنگری طرح هادی روستاها،رفع مشکلات آب شرب و کشاورزی، تامین زیرساخت های فرهنگی، درمانی و ورزشی، تامین روشنائی محلات و معابر روستائی عمده خواسته های شوراهای روستاها و دهیاران در این نشست بود.
توکلی کجانی، سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در این نشست با اشاره به خدمات بسیار ارزشمند دولت ها پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به روستاها گفت: خدمات عمرانی که طی ۴۰ سال گذشته در بخش های مختلف بویژه مناطق روستایی انجام شده، غیر قابل مقایسه با تاریخ قبل از آن محسوب می شود. توکلی کجانی با اشاره به واریز عوارض ارزش افزوده به حساب دهیاری ها افزود: طی پنج سال گذشته در دولت تدبیر و امید ما شاهد اجرای پروژه های بزرگی در محیط روستایی بودیم و این نشان از نگاه ویژه دولت برای توسعه و آبادانی روستاها است. وی در ادامه با تاکید بر این نکته که در تعریف پروژه ها کار مطالعاتی و کارشناسی صورت گیرد گفت: اگر در پروژه ای کار کارشناسی شده همراه با برنامه ریزی انجام شود، یقینا” در اجرا با مشکل روبرو نخواهیم نشد. توکلی کجانی تصریح کرد: ضرورت دارد روسای ادارات و دهیاران با نگاه دلسوزانه و به دور از روز مرگی برای پیگیری امورات روستا ها و به سرانجام رساندن پروژه ها تلاش مضاعف انجام دهند. احصاء مشکلات مربوط به کمبود آب شرب و کشاورزی در روستاهای شهرستان ملارد توسط بخشداران و معاونت فنی و عمرانی فرمانداری از دیگر خواسته های توکلی کجانی ، در این نشست بود.

 

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

 

مطالب مرتبط:

مشاهده برخی آلودگی‌ها در کانال آبرسانی ملارد/ ساماندهی کانال آبرسانی ملارد در دست انجام است

خروج از نسخه موبایل