نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

قدوم برداشته‌شده در راهپیمایی اربعین حسینی مشت‌های کوبنده بر دهان استکبار بود

 به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری امام‌جمعه موقت شهریار در خطبه‌های عبادی نماز جمعه این شهرستان عنوان کرد: مهربانی و قدرشناسی پیامبر اکرم (ص) بارها و بارها در قرآن کریم عنوان گردیده و در بین تمامی یاران نیز جاری بر سخن‌ها بوده است.
وی ادامه داد: اندازه مهربانی عنوان‌شده از زبان یاران حضرت رسول (ص) به‌قدری بود که طی ده‌ها سال خدمت و هم رکابی با وی، هرگز ناسپاسی یا تندی از او ندیده و نشنیده بودند.
خطیب نماز جمعه شهریار حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری امام‌جمعه موقت شهریار در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه شهریار عنوان کرد: بر آگاهان عالم پوشیده نیست که آمریکا از هیچ‌گونه ظلمتی بر مظلومان جهان دریغ نداشته و هرگونه ظلمی که بر ایران اسلامی وارد کرده بر ملت ایران نیز  پوشیده نیست و هرگز هم بدون جواب گذاشته نشده است.
وی ادامه داد: استکبار و دشمنان ایران اسلامی از هر طریقی تلاش داشته و دارند که شعارها و اهداف ملی مردم ایران را از این مردم عزیز بگیرند و همیشه تهدید کرده‌اند که ایران را مورد تهاجمات و تحریم‌های خود قرار می‌دهند ولی مردم ایران هرگز به این سخنان پوشالی تن و گوش نداده‌اند.
وی تصریح کرد: بهتر است تمامی دشمنان ایران اسلامی بدانند که مردم ایران با تبعیت از امام عصر خود و پشتیبانی از دولت همواره مشتی کوبنده بر دهان استکبار و آمریکای جنایت‌کار کوبیده‌اند و در ۱۳ آبان سال جاری نیز برگی زرین در افتخارات عمومی و ملی خود ثبت خواهند کرد.
حیدری امام‌جمعه موقت شهریار تصریح کرد: آرامش دنیا و آخرت در اصل وقف و واقف بودن نهفته است که صدالبته نیکی بر زندگی واقف جاری نشود مگر با وقف و انفاق در راه اسلام.
وی افزود: حضور چندمیلیونی عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) بدون هماهنگی‌ها و مدیریت‌های کلیه دستگاه‌های نظامی، انتظامی و مدیریتی محقق نمی‌گردید مگر با تلاشی عاشقانه و آری از هرگونه منی که از تمامی متصدیان برگزاری این اقدام جمعی کمال تشکر و قدردانی را داریم.

 

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

گزارش تصویری از نماز جمعه ۱۱ آبان در مصلی امام خمینی (ره) شهریار

اربعین پیام آور وحدت مسلمانان جهان است

اختلاف ما با آمریکایی ها و مدعیان حقوق بشر در شناخت و معرفی تروریست های واقعی است .

خروج از نسخه موبایل