نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ضرورت تجهیز ایستگاه‌های آتشنشانی و نصب کانکس‌های بحران در روستاها

به گزارش خبرشهر، حسین توکلی کجانی اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها و رفع کمبودهای خدماتی یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: در این راستا باید ایستگاه‌های آتشنشانی را در این شهرستان با رشد و توسعه بیشتری همراه کرد و با توسعه تجهیزات در مواقع بحران بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهیم.
سرپرست فرماندار شهرستان ملارد در ادامه با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات ما توسعه خدمات در روستاها است، افزود: برای توسعه خدمات‌رسانی‌ها در روستاها در مواقع بحران باید تجهیزات و امکانات بیشتری فراهم شود.
توکلی کجانی تأکید کرد: در این راستا ایجاد و راه‌اندازی کانکس‌های بحران و ارائه تجهیزات کامل می‌تواند ما را در مواقع بحران برای یاری رساندن به حادثه‌دیدگان کمک کند.
وی شناسایی نقاط حادثه‌خیز در این شهرستان را نیز از دیگر مهمترین اولویت‌ها دانست و بیان داشت: رفع مشکلات در راه‌های مواصلاتی، ایجاد اسکان موقت و ایجاد ایستگاه‌های امداد و نجات و تهیه نقشه جامع از مهمترین نیازهای این شهرستان است.
سرپرست فرماندار ملارد در ادامه سخنان خود با اشاره به حوادث طبیعی سال گذشته اظهار داشت: باید بودجه لازم برای تجهیز امکانات خدماتی تخصیص داده شود و برای تحقق برنامه‌ها ردیف بودجه‌ای در نظر گرفته شود.
وی حضور اعضای ستاد را در مواقع اضطراری مهم ارزیابی کرد و گفت: تمامی اعضای ستاد بحران باید در مواقع بحران ظرف مدت ۱۵ دقیقه در محل ستاد حضور پیدا کنند.
توکلی کجانی در ادامه سخنان یکی از مهمترین نیازها را در مواقع بحران علاوه بر خدمات رسانی به مردم، تأمین کالاها اساسی مردم دانست و گفت: دراین راستا ایجاد و تجهیز انبارهای امداد نیز از مهمترین نیازهایی است که باید در مواقع بحران داشته باشیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد گفت: با توجه به بافت روستایی باید در روستاها، نیز سوله‌هایی با کاربری‌های مختلف ساخته شود تا در موافع بحران بتوانیم خدمات لازم را به مردم ارائه دهیم.

 

 

منبع: فارس

 

 

مطالب مرتبط:

توکلی کجانی : پدافند غیر عامل به یک گفتمان عمومی و فرهنگ نهادینه شده تبدیل شود

مشاهده برخی آلودگی‌ها در کانال آبرسانی ملارد/ ساماندهی کانال آبرسانی ملارد در دست انجام است

خروج از نسخه موبایل