نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تجلیل از مربیان ورزش همگانی بانوان شهر اندیشه

به گزارش خبرشهر، در این مراسم بهروز کاویانی شهردار اندیشه ضمن تاکید بر پیامدهای خوب ورزش همگانی گفت : ورزش همگانی کم هزینه ترین اقدام برای اشاعه و توسعه ورزش برای شهروندان و ورزشکاران است لذا باید با نیازسنجی از مردم و اجرای برنامه های متنوع ورزشی بویژه ، شاهد افزایش مشارکت شهروندان در فعالیت های ورزشی باشیم که امروز شاهد و ناظر بر آن هستیم
کاویانی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی نیاز امروز جامعه است، بیان داشت: ایجاد زمینه های مناسب برای ورزش همگانی، نشاط اجتماعی را در پی دارد موضوعی که در شهر اندیشه کاملا تحقق یافته و می توان از تحرک و میل شهروندان به آن را حس کرد .
شهردار اندیشه در ادامه  اظهار امیدواری کرد تا بتوان با همدلی و همکاری و تلاش مضاعف ورزش در حوزه شهری را بیش از گذشته رونق بخشید و در ادامه افزود : امروز شهر اندیشه دارای  قهرمانانی بسیار خوب است که توانسته اند پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را در جهان برافراشته کنند و ما به خود می بالیم که در این شهر ورزش پرور خدمتگذار مردم هستیم و سعی و تلاش خود را بر آن گذاشته ایم تا شهر اندیشه را به قطب ورزش استان تهران تبدیل کنیم .
وی تصریح کرد: مجموعه مدیریتی شهر اندیشه آماده همکاری همه جانبه با اداره  ورزش  و جوانان شهرستان است تا طرح های نو در زمینه توسعه ورزش همگانی اجرا شود .
وی درادامه از ایجاد و احداث دهکده ورزشی در شهر اندیشه خبر داد  و افزود : با حمایت های شورای اسلامی ان شاالله در آینده نزدیک شاهد احداث دهکده ورزشی در شهر اندیشه خواهیم بود تا شهروندان بتوانند از آن بهره مند شوند
وی در ادامه از امکانات بی نظیر ورزشی در شهر اندیشه سخن به میان آورد و تصریح کرد: امروز در شهر اندیشه مکانهایی بی نظیر ی از لحاظ ورزشی وجود دارد که با تلاش همکارانم برای ارتقا سطح ورزش شهر ایجاد گرفته کما انکه در آینده نیز عملیات احداث ورزشگاه درفاز۲ دردست طراحی  است تا با انجام گرفتن این اتقاق شاهد شهری ورزشی در سطح منطقه باشیم  .
 در ادامه این مراسم صادق جعفری رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه نیز با تاکید بر لزوم توجه به ورزش همگانی بانوان  ؛ آن را در فعالیت های همگانی و اجتماعی موثر دانست افزود: مجموعه مدیربتی شهری اندیشه همواره در صدد ایجاد شرایطی  در شهر است تا بانوان با آسودگی بیشتر و در فضایی به دور از حاشیه به فعالیت های ورزش بپردازند که امروز شاهد این موضوع هستیم و در آینده نیز بهتر خواهد شد .
رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه ضمن برشمردن طرحهای خوب عمرانی ورزشی در شهر اندیشه گفت : طراحی های  خوبی در دل پارک بانوان برای ورزش بانوان درشهر ایجاد خواهد شد کما آنکه اقدامات خوبی در یکسال اخیر برای گسترش ورزش در سطح شهر اندیشه در حوزه های مختلف صورت گرفته که به دنبال آن نیز با احداث دهکده ورزشی و پارک آبی شاهد فضای ویژه ای در شهر اندیشه در حوزه ورزش خواهیم بود .
وی در پایان افزود :  خوشبختانه استقبال بانوان از ورزش های همگانی بسیار خوب بوده و این موضوع باعث دلگرمی مسئولین است و امیدواریم بانوان به جایگاه خوبی در امر ورزش برسند که نام شهر اندیشه بیش از پیش بدرخشد .
گفتنی است در پایان این جلسه با اهدای لوحی از تلاش های  مربیان بانوان در ورزش همگانی بدلیل تلاش های مستمر و موثر در توسعه ورزش همگانی تقدیر شد .

 

منبع: شهرداری اندیشه

 

 

مطالب مرتبط:

توجه به تربیت بدنی و ورزش همگانی در اولویت کار آموزش و پرورش قرار دارد

برگزاری ورزش همگانی در باغ پارک امیرکبیر در شهرک امیریه با حضور مسئولین شهرستانی و شهری + تصاویر

خروج از نسخه موبایل