نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

14 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی ملارد آزادسازی شد

به گزارش خبرشهر، اسماعیل صارمی امروز اظهار داشت: برخی از سودجویان با مدارک جعلی و غیرقانونی اقدام به تغییرات کاربری زمین‌های کشاورزی کرده و مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: دراین راستا و با توجه به بازدیدها و گشت‌های شبانه‌روزی و گزارش‌های مردمی مبنی بر دیوارکشی برخی از اراضی کشاورزی موضوع در دستور کار ویژه قرار گرفت.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ملارد تأکید کرد: براین اساس و با پیگیری‌های لازم ۱۴هزار مترمربع از اراضی کشاورزی ملارد که در اشغال متصرفان بود، آزادسازی شد.

صارمی افزود: در برخی از این زمین‌ها ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گرفته بود که تمامی این ساخت و سازها با دستور قضایی تخریب گردید.

به گفته وی در این زمین‌ها ۱۲مورد ساخت و سازهای غیرمجاز اعم از دیوارکشی، ویلاسازی، اسکلت فلزی صورت گرفته بود.

رئیس جهاد کشاورزی ملارد گفت: براین اساس و با توجه به ساخت و سازهای صورت گرفته در این زمین‌ها با همکاری یگان امداد و هماهنگی با مأموران کلانتری تخریب این بناهای غیرمجاز صورت گرفت.

صارمی بیان داشت: در این عملیات ۷۶۰ مترمربع دیوارکشی و ۲۵۳مترمربع بنا و ۱۰۰۰متر آلاچیق و محوطه تخریب شد.
وی با تأکید بر اینکه حفظ زمین‌های کشاورزی یکی از مهمترین اولویت‌ها است، بیان داشت: تیم‌های بازرسی به صورت شبانه‌روزی در این شهرستان و به ویژه در روستاها فعال است و با متخلفان در زمینه تغییرات غیرقانونی زمین‌های کشاورزی برخورد قانونی و قاطع می‌شود.

 

منبع: فارس

 

 

مطالب مرتبط:

تخریب ۶۲ باغ ویلای غیر مجاز در ملارد

خروج از نسخه موبایل