نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تبیین یوم‌الله 13 آبان برای نسل امروز وظیفه همگانی است

به گزارش خبرشهر، حجت الاسلام سیدحسین حسینی نوری امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان در شهرستان ملارد طی سخنانی اظهار داشت: تبیین و بیان رخداد ۱۳ آبان به دانش‌آموزان یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی است که وظیفه همگانی نیز محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: نسل امروز باید درک درستی را از رشادت و شجاعت‌های دانش‌آموزان و دانشجویان در زمان انقلاب داشته باشد لذا فرهنگ‌سازی در این زمینه امری مهم به شمار می‌رود.
امام جمعه شهرستان ملارد تأکید کرد:‌ برگزاری مراسم‌ها و راهپیمایی ۱۳ آبان در این مقطع حساس می‌تواند تأثیرات بسیاری را در معادلات جهانی داشته باشد و اقتدار ملت ایران را بار دیگر به دشمنان اثبات کند.
حسینی نوری با اشاره به اینکه دشمنی و عداوت بدبینان به جمهوری اسلامی ایران تمامی ندارد،‌ افزود: پس از ۴۰ سال از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان قسم خورده این انقلاب همچنان در پی ضربه زدن به آرمان‌ها و اهداف انقلاب هستند.
وی هوشیاری و بصیرت‌افزایی را در بین جوانان کشورمان مهم برشمرد و گفت: نباید اجازه دهیم که دشمن با یاوه‌گویی‌های خود آرمان‌های انقلاب را نشانه بگیرد و با هدف قرار دادن نوجوانان و جوانان به اهداف شوم خود برسد.
امام جمعه ملارد تأکید کرد: در این راستا بصیرت‌افزایی و شناساندن اهداف دشمنان به نسل امروز باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های مسوولان قرارداده شود و نسل امروز و به ویژه جوانان کشور دشمنان این کشور را به خوبی بشناسند.
حسینی نوری در ادامه سخنان خود بر برگزاری هر چه باشکوه یوم الله ۱۳ آبان در این شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بار دیگر اقتدار کشور را به رخ جهانیان خواهد کشاند و دشمنان را مأیوس‌تر از گذشته خواهد کرد.
وی همچنین بر ضرورت تبلیغات میدانی و محیطی به منظور برگزاری مراسمهای مختلف ۱۳ آبان نیز تأکید کرد و گفت: برقراری نظم و امنیت پیرامونی محل تجمع و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم، دعوت و فراخوان برای حضور گسترده آحاد مردم و مسوولان، دانش‌آموزان، فرهنگیان و مربیان مدارس در این مراسم مهم است.
حجت الاسلام حسینی نوری گفت: با توجه به هجمه رسانه‌ای دشمن علیه انقلاب، مراسم‌هایی مانند یوم‌الله ۱۳ آبان باید باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود و این مهم به درستی در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تببین شود.

 

منبع: فارس

 

 

مطالب مرتبط:

نشست روسای هیات های ورزشی شهرستان ملارد با سرپرست فرمانداری ملارد

تاکید سرپرست فرمانداری ملارد بر تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی در امر مبارزه با مواد مخدر

 

خروج از نسخه موبایل