نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشکیل کمیته همکاری بین حوزه های علمیه و مدارس

به گزارش خبرشهر، کمیته همکاری بین حوزه های علمیه و مدارس به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سالمی امام جمعه شهرستان شهریار و حضور حجت الاسلام و المسلمین درودی معاون مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور حوزه و مدارس ، مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار ،‌حسین پور رئیس اداره اوقاف شهریار ، حجت الاسلام و المسلمین جلیل زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار در دفتر امام جمعه شهرستان شهریار برگزار شد .

مدیر آموزش و پرورش شهریار در حاشیه این جلسه ضمن تقدیر از توجه حاظرین به مسئله تربیت دینی دانش آموزان در مدارس اظهار داشت : آموزش و پرورش شهریار در جهت تربیت دینی دانش اموزان اقدامات زیادی انجام داده است که از جمله انها می توان به تاسیس دبیرستان معارف و حضور ائمه جماعات در مدارس اشاره کرد .

مجید پارسادر ادامه بیان کرد : آموزش وپرورش آمادگی کامل خود را جهت همکاری با حوزه های علمیه ،‌اداره تبلیغات اسلامی و اوقاف جهت پیشبرد اهداف تربیتی و دینی در مدارس دارد .

شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین درودی معاون مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور حوزه و مدارس در یک روز حضور خود در شهرستان شهریار برنامه های گسترده ای داشتند که به شرح ذیل اعلام می گردد :













 

 

منبع: آموزش و پرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل