نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان و ‌تربیت دینی اهمیت بالایی در آموزش دانش آموزان دارد

به گزارش خبرشهر،همایش توجیهی و آموزشی معاونین و مربیان پرورشی مدارس با حضور حجت الاسلام و المسلمین درودی مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش در امور حوزه و مدارس ، حجت الاسلام و المسلمین سالمی امام جمعه شهرستان شهریار ، حجت الاسلام و المسلمین جلیل زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی ،‌ ولی زاده مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب غرب استان تهران ، مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار و معاونین و مربیان پرورشی مدارس در سالن شهید کافی شهریار برگزار شد .
مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن تقدیر و خیر مقدم از حضور حاضرین و تبریک هفته بهداشت روان تربیت بدنی بیان داشت : سعی داریم با برنامه ریزی های انجام شده با حضور در مدارس فاصله بین اداره و مدارس را کم کنیم ، اعتقاد داریم با کم کردن فاصله بین اداره و مدارس قطعا در امور موثرتر خواهیم بود .
مجید پارسا با اشاره به ارتباط بین خانه و مدرسه بیان داشت : هر چقدر بتوانیم فاصله بین خانه و مدرسه را کم کنیم و اولیا را در جریان امور آموزشی و فرهنگی مدرسه قرار دهیم موثرتر خواهیم بود ، هر چقدر بتوانیم جامعه را نسبت به مشکلات آموزش و پرورش و مدارس آگاه کنیم ،‌جامعه به کمک ما خواهد آمدو قطعا موثر خواهیم بود ،‌ما در آموزش و پرورش سعی کردیم با تعاملات برون سازمانی فاصله بین آموزش و پرورش و دیگر ارگان ها را کم کنیم و کمک ایشان را به سمت آموزش و پرورش برسانیم .
مجید پارسا در بخش دیگری از سخنان خود گفت : آموزش و پرورش تغییر رویکرد داده و ما دیگر به دنبال محفوظات ذهنی نیستیم باید دانش اموزان را به سمت مهارت آموزی هدایت کنیم ، مهارت زندگی –مهارت کنترل خشم – مهارت احترام به پدر و مادر – مهارت تاب آوری در برابر مشکلات و بالا بردن آستانه صبر و تحمل – مهارت امید به آینده و مهارت کنترل خشم را به دانش آموزان بیاموزیم.
در ادامه گفت : رسالت ما به عنوان آموزش علم نیست ،‌تعلیم و تربیت به طور متوازن جز شرح وظابف ما است ،‌ رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان و ‌تربیت دینی جز مواردی است که باید اهمیت زیادی در آموزش آن می باشد .
در ادامه این مراسم نیز حجت الاسلام و المسلمین سالمی امام جمعه شهرستان شهریار در سخان خود با اشاره به رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان و ‌تربیت دینی مواردی را ایراد فرمودند .
در پایان نیز حجت الاسلام و المسلمین درودی مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش در امور حوزه و مدارس نکاتی را در مورد معارف اسلامی و تربیت دین دانش اموزان نکاتی را بیان داشتند .





 

 

منبع: آموزش و پرورش شهریار

 

 

مطالب مرتبط:

توجه به تربیت بدنی و ورزش همگانی در اولویت کار آموزش و پرورش قرار دارد
تشکیل جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد

 

خروج از نسخه موبایل