نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نشست مشترک مسئولین جهت بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش صفادشت

به گزارش خبرشهر،حسین توکلی کجانی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد بهمراه محمودی نماینده مجلس شورای اسلامی ، بخشدار و شهردار صفادشت و روسای ادارات و نهادهای خدمات رسان شهرستان ملارد در جمع دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش صفادشت حاضر شده و به بررسی مسائل، مشکلات و مطالبات آنان پرداختند.
در این نشست که چهار ساعت به طول انجامید ، تصمیمات و امور محوله در نشست های قبلی بعلاوه تکالیف و تعهدات هرکدام از دستگاهها درقبال این تصمیمات قرائت و روند اجرائی و چگونگی حل و فصل آنها مطرح و به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست مسائل به صورت جزء به جزء بیان و شرح اقدامات متولیان مربوطه در مراحل مختلف توضیح داده می شد که در برطرف نمودن موانع و به سرانجام رسیدن آنها موثر واقع گردید.
اقدامات درباره ایجاد زیرساخت ها و تامین سرانه های لازم ، میزان هزینه کرد شهرداری صفادشت از محل درآمد حاصل از روستاهای حریم ، تامین آب شرب و آب کشاورزی و اصلاح طرح های هادی و تعیین تکلیف اراضی حوزه های حریم از عمده موضوعاتی بود که در روستاهای بخش صفادشت وجود داشته و در این نشست مطرح گردید.
حسین توکلی کجانی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در سخنانی با تاکید بر ضرورت پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه و همچنین پرهیز از وعده های ناشدنی گفت: بهتر است پیش از طرح موضوع و تصویب آن، امکان اجرا ، تمهیدات لازم و اطلاعات مورد نیاز تهیه و درنظر گرفته شود.
وی تصریح کرد چنانچه موضوعی قابل اجرا و شدنی نیست با صداقت به مردم گفته شده و لزومی ندارد تعهدی در این باره ایجاد شود. توکلی کجانی همچنین به ایجاد اشتغال پایدار در روستاها اشاره کرده و افزود: برای این امر مهم باید برنامه ریزی کرده و طرح ها و ایده های نو با توجه به شرایط هر روستا ارائه گردد .
نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد اظهارداشت: با توجه به اختصاص اعتبار ارزش افزوده در سالهای اخیر ، کارهای خوبی انجام شده که در کنار طرح های عمرانی به آموزش روستائیان و ایجاد امنیت و آرامش در روستاها هم بایستی توجه شود.
وی با تاکید بر این نکته که در تعریف پروژه ها نفع همه روستائیان لحاظ گردد گفت با رسیدگی بیشتر و بهتر به روستاها، مهاجرت معکوس صورت گرفته و مشکلات شهرها کمتر می شود که این امر مهم توجه و پیگیری جدی تر دهیاران را می طلبد.

 

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

 

مطالب مرتبط:

دیدار فرماندار ملارد با جمعی از کارخانه داران شهرک صنعتی صفادشت

شبستان اصلی امامزاده «بی‌بی سکینه(س)» صفادشت افتتاح شد

خروج از نسخه موبایل