نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

با قدردانی و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران باید روحیه ایثار،مقاومت و جهاد را در دانش اموزان تقویت نماییم.

به گزارش خبرشهر،  آئین تکریم از خانواده های شهدا و ایثارگران فرهنگی شهرستان شهریار با حضور سنجری معاون توسعه  پژوهش و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار، کلهر ریاست اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در دفتر مدیر آموزش و پرورش شهریار  برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش شهریار در ابتدا برنامه ضمن تشکر از حضور مدعوین و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بیان کرد: در شهرستان شهریار ۱۲ خانواده فرهنگی وجود دارد که این عزیزان چشم و چراغ حوزه آموزش و پرورش هستند و ما مفتخریم که خدمت گزار خانواده های معزز شهدا و ایثارگران هستیم.
مجید پارسا افزود: ما در تمامی عرصه ها باید قدردان زحمات و از خودگذشتگی های دلاور مردانی باشیم که در راه دفاع از خاک ایران جان خود را فدا کردند لذا باید روحیه ایثار این شهدا را برای دانش آموزان بیان کرده و روحیه مقاومت، جهاد و ایثار  را در ایشان تقویت و حفظ نماییم.
معاون توسعه و پژوهش و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران با اشاره به مقام والای شهدا بیان کرد: خانواده های شهدا جایگاه خاصی را در جامعه دارند لذا وجود ایشان در جامعه و کشور برکت است و باید در راه تکریم از ایشان گام های بیشتری را برداریم.
وی در ادامه اذعان داشت: کوتاهی در این امر پاسخگویی در پیشگاه خداوند را به همراه خواهد داشت و اگر تکریم و قداست آنان حفظ نشود، روحیه مردم در دو حوزه معرفت دینی و دفاع از سرزمین تضعیف می شود، پس بنابراین با تقویت این موضوع موجب تربیت دانش آموزان و فرهنگ سازی در جامعه توسط خانواده ها که بیش ترین نقش را تربیتی در دانش آموزان را دارند می شویم.
کلهر رئیس امور شاهد و ایثار گران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیزدر پایان جلسه با ارائه گزارش آمار شهدا و ایثارگران شهرستان های استان تهران ، نکاتی را در خصوص برنامه های اداره کل در راستای تکریم شهدا و ایثارگران بیان کرد.
گفتنی است در آخر مسئولان با خانواده شهدا به گفت و گو  تبادل نظر پرداختند.



 

 

منبع: آموزش و پرورش شهریار

 

 

مطالب مرتبط:

نشست مشترک مشاور ایثارگران وزیر کشور با ایثارگران فرمانداری شهرستان شهریار

کشور و انقلاب مدیون ایثار و از خودگذشتگی های ایثارگران و شهداست

خروج از نسخه موبایل