نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جزئیات طرح پیش فروش لوازم خانگی

به گزارش خبرشهر، مدیر شرکت اسنوا با اشاره به اینکه­­ فروش در این طرح،​ در دو مرحله انجام می شود گفت: ­در مجموع ۵۰­ هزار دستگاه از ­این محصولات به فروش خواهد رسید.

 

امین ­منانی افزود: کسانی که در مرحله اول ثبت نام می کنند مبلغ کالای خریداری شده را به طور کامل پرداخت­ می کنند­ و در عوض موقع تحویل کالا مابه التفاوتی از آنها گرفته نخواهد شد.

 

وی اضافه کرد: کسانی که در مرحله دوم خرید می کنند حدود ۵۰ درصد قیمت کالا را می پردازند و در موقع تحویل مابه التفاوت قیمت­ به روز از آنها گرفته خواهد شد.

 

پیش فروش ۱۶۰ مدل از محصولات شرکت اسنوا

امین منانی افزود: با توجه به اینکه در طرح اول، همه­­ مبلغ کالا از مشتری دریافت می شود و در زمان تحویل مابه التفاوت قیمتی ندارد پیش بینی می شود که با استقبال بیشتری روبه رو شویم چرا که خیلی از مشتری ها علاقه دارند تا در زمان تحویل قیمت ثابت بماند.

وی گفت: همه­ سبد محصولات اسنوا در رنگ ها و مدل های مختلف موجود است­ تا مشتری بتواند به دلخواه خود خرید کند.

وی اضافه کرد: شرکت های تولید کننده در کشور در صورتی می توانند محصولات خود را پیش فروش کنند که توانایی تامین، ساخت و تحویل لجستیکی این حجم از کالا را در سراسر کشور داشته باشند.

منانی با بیان اینکه ­مشتریان می توانند در سایت اسنوا زمان تحویل محصول خریداری شده را انتخاب کنند گفت: ­­بنابراین اگر کسی مثلاً برای تهیه جهیزیه محصولی را برای اسفند ماه بخواهد،­­گزینه ­اسفند را انتخاب کرده ­­و در همان ماه کالای خود را تحویل می گیرد.

 

 

منبع: صدا و سیما

 

 

مطالب مرتبط:

پیش فروش لوازم خانگی؛ از فردا

قیمت لوازم خانگی با رعایت شروطی آزاد شد

 

خروج از نسخه موبایل