نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

طرح ایمن‌سازی ترافیکی در شهر قدس اجرایی شد

به گزارش خبرشهر، مسعود مختاری اظهار داشت: ایمنی در تردد و کاهش تصادفات از مهمترین مزیت‌های اجرای طرح ایمن‌سازی ترافیکی در این شهر بوده است.

وی ادامه داد: توجه به مطالبات مردم، اجرایی کردن طرح‌هایی برای رفاه و آرامش شهروندان به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که مسوولان باید آن را مد نظر داشته باشند.

شهردار قدس با اشاره به اینکه طرح ایمن‌سازی ترافیکی در اطراف مدارس اجرایی شده است،‌ بیان داشت: با توجه به اینکه تردد دانش‌آموزان در سطح شهر بسیار بیشتر شده است، ‌لذا این طرح در راستای ارتقای ایمنی تردد این قشر اجرایی شد.

مختاری گفت: با اجرایی شدن این طرح ایمنی تردد دانش‌آموزان از خیابان‌ها ارتقا یافته و خانواده‌ها نیز با آرامش خاطر بیشتری فرزندان خود را به مدرسه می‌فرستند.

وی شناسایی نقاط حادثه‌خیز را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: این طرح براساس بازدیدهای میدانی از سطح شهر انجام شد و در قالب اجرای بلوک عابر پیاده، رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها، تعمیر تابلوهای هشدار دهنده در اطراف مدارس و… اجرایی گردید.

شهردار قدس اظهار کرد: این طرح همچنان ادامه دارد و شهرداری آمادگی دارد تا اقدامات ترافیکی را در دیگر نقاط این شهرستان به مرحله اجرایی درآورد.

مختاری در ادامه سخنان خود بر توسعه خدمات رسانی به مردم تأکید کرد و بیان داشت: باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان در راستای توسعه خدمات عمرانی و رفاهی استفاده کرد تا شهروندان در قدس بتوانند از امکانات به روزی برخوردار شوند.

به گفته وی توسعه فضاهای سبز، ایجاد فضاها و امکانات فرهنگی از مهمترین نیازها و مطالباتی است که مردم از مسوولان انتظار دارند.

 

 

منبع: فارس

 

 

مطالب مرتبط:

شهردار قدس از نمایشگاه طراحی و نقاشی اوج هنر بازدید کرد

نشست اعضای هیئت مدیره تعاونی مصرف کارکنان شهرداری با شهردار قدس

خروج از نسخه موبایل