نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اختصاص زمین و احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان توسط شهرداری قدس

به گزارش خبرشهر، مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قدس با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار، رییس شورای شهر، رییس شورای شهرستان، فرمانده سپاه شهرستان، معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی غرب استان تهران و فرمانده انتظامی شهرستان قدس برگزار شد.

بر این اساس، با مساعدت شهرداری قدس مبنی بر احداث ساختمان ستاد در زمینی به مساحت حدود ۱۰ هزار مترمربع و زیربنای یکهزار مترمربع، فرماندهی انتظامی شهرستان قدس که در حال حاضر در یک ساختمان استیجاری مستقر است صاحب ملکی اختصاصی خواهد شد.

شهرداری قدس پیرو مصوباتی که در شورای تامین شهرستان مطرح شده و به تصویب رسیده است، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای مراکز انتظامی را در دستور کار قرار داده و علاوه بر اینکه پیش از این نیز همکاری‌های خوبی با نیروی انتظامی در بحث تامین هزینه اجاره ساختمان‌های مراکز انتظامی داشته است، این قطعه زمین را در اختیار نیروی انتظامی قرار داده و بنا شده است ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قدس در زیربنایی به مساحت یکهزار مترمربع در آن احداث شود.

گفتنی است، این مراسم کلنگ‌زنی به مناسبت هفته نیروی انتظامی که از روز جمعه با شعار «پلیس مقتدر، امین مردم» آغاز شده است، برگزار شد.

منبع: تسنیم

 

 

مطالب مرتبط:

شورای شهر قدس بعنوان نمایندگان مردم از عملکرد آبفا گلایه مند است

آیین افتتاح ۴ پروژه عمرانی شهرداری قدس و رونمایی از ۵خودروی امداد و نجات سازمان آتش نشانی

خروج از نسخه موبایل