نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

130 مبلغ دینی به ادارات شهرستان شهرستان شهریار اعزام شدند

به گزارش خبرشهر، علی جلیل زاده گفت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ دینی و اسلامی از مهمترین وظایفی است که باید به درستی در بین نسل امروز نهادینه شود.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان افزود: امروز دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم و دیرینه خود اعتقادات و فرهنگ دینی جوانان این کشور را نشانه گرفته‌اند؛ لذا باید مسیر درستی را برای مقابله با این توطئه دشمنان انتخاب کنیم و تمامی نقشه‌های آنان را خنثی سازیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در ادامه بر ضرورت ارتقای فرهنگ دینی در جامعه تأکید و بیان داشت: مبلغان سفیران فرهنگ ناب اسلامی هستند که در مسیر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ دینی و اسلامی وظیفه سنگینی بر عهده آنان است.

جلیل زاده خاطرنشان کرد: برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان باید در مسیر ارتقای فرهنگ دینی در جامعه تلاش بیشتری را انجام دهیم و وظیفه خود را در این زمینه به درستی ادا کنیم.

وی گفت: در این راستا اعزام مبلغان به مساجد، حسینیه‌ها و ادارات این شهرستان به صورت ویژه در دستور کار است و این مبلغان در ایام مختلف به این مراکز اعزام می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار بیان داشت: برگزاری نشست‌های تخصصی، پاسخ به شبهات، اقامه نماز، بیان احکام و… از مهمترین وظایف این مبلغان است.

 

 

منبع: فارس

 

خروج از نسخه موبایل