نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نیروی انتظامی به وظیفه خود مثل همیشه مطلوب عمل کرده و این رضایت بخش است

به گزارش خبرشهر، محمد حسین مقیمی استاندار تهران در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی غرب استان، اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایفی که هر حکومت بر عهده دارد تامین امنیت برای اهل آن کشور می‌باشد.

وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران تامین امنیت یکی از وظایف اصلی بوده، هست و همچنین خواهد بود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد امنیت پایدار برای کل کشور می‌باشد تا بتواند نظم و امنیت مثال زدنی را برای این کشور به همراه داشته باشد.

استاندار تهران گفت: سربازان امنیتی همواره راه ائمه را سرلوحه خود قرار دهند تا امنیت و آرامش کامل در زندگی را به هموطنان خود اعطا نماید.

مقیمی گفت: در سال گذشته با مشکلات مختلفی روبه‌رو شدیم اما اقتدار نیروی انتظامی همواره باعث ایجاد امنیت خاطر تمامی امت ایران اسلامی شده است.

وی ادامه داد: اگر پلیس با مردم برخوردی دارد تنها به دلیل بالا بردن امنیت اجتماعی می‌باشد و مردم هم باید با ایشان همواره نهایت همکاری را داشته باشند؛ زیرا نیروی انتظامی به دلیل آسایش مردم این اقدامات را انجام می‌دهند.

استاندار تهران گفت: امیدواریم نیروی انتظامی که اصلی‌ترین وظیفه آن ایجاد امنیت می‌باشد به مسوولیت خود مثل همیشه عمل کند و در این آزمون همیشه نمره قبولی را نصیب خود کند؛ زیرا نیروی انتظامی غرب استان تهران سختی‌ها و مشکلات بی‌شماری را پشت سر گذاشته است. نیروی انتظامی به وظیفه خود مثل همیشه مطلوب عمل کرده و این رضایت بخش است.

 

 

منبع: فارس

 

 

مطالب مرتبط:

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی غرب استان تهران

خروج از نسخه موبایل