نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران: روزانه بیش از ۳ هزار عملیات در غرب استان تهران انجام می‌شود

به گزارش خبرشهر، سردار محسن خانچرلی امروز در آیین افتتاح کلانتری ۱۹ امام خمینی(ره) مسکن مهر اسلامشهر با بیان اینکه برقراری و تولید امنیت امنیت بدون مشارکت مردم و مسئولان در هر شهر و شهرستانی میسر نیست اظهار داشت: با توسعه شهرها و افزایش جمعیت، کلانتری‌ها و محله‌های انتظامی پاسخگوی نیاز شهرهای بزرگ و پرجمعیت نیست و نیازمند حمایت و کمک مسئولان در توسعه حوزه انتظامی برای برقراری امنیت بیشتر است .

 

وی افزایش رضایتمندی مردم را از موارد مورد پیگیری نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: با توجه به تراکم تماس‌های مردمی، محدود بودن تعداد خطوط ارتباطی و اشغال خطوط، بسیاری از مردم در انتظار می‌ماندند و نمی‌توانستند با مرکز ۱۱۰ تماس بگیرند.

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده توانستیم به طور یکپارچه در غرب استان تهران ۶ خط تلفن را به ۲۰ خط ۱۱۰ ارتقا دهیم و تعداد تماس‌ها نیز از ۵۰۰ خبر به ۵۵۰۰  خبر در روز تبدیل شود که روزانه بیش از ۳ هزار عملیات در غرب استان تهران انجام می‌گیرد و سبب ارتباط بیشتر مردم با پلیس و افزایش رضایتمندی آنان شده است.

خانچرلی با اشاره به برنامه‌های هفته ناجا گفت: در هفته گرامیداشت ناجا ۹ کلانتری و مقر انتظامی در سطح شهرستان‌های استان تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که افتتاح یک کلانتری و یک مرکز ارائه خدمات مشاوره خانواده، حقوقی و انتظامی در شهرستان اسلامشهر بوده است.

وی با اشاره به اینکه اسلامشهر یکی از شهرستان‌های مهم در غرب استان تهران است تصریح کرد: اسلامشهر در مجاورت پایتخت قرار گرفته و از این‌رو مردم انتظارات بیشتری از نیروی انتظامی دارند و ما باید با افزایش کلانتری‌ها و مقرهای انتظامی، امنیت مورد انتظار مردم را فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: فرهنگ هر جامعه را از فرهنگ ترافیکی آن می‌شناسند و در سال‌های اخیر در شهرستان اسلامشهر با همکاری خوبی که بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان صورت گرفته از جمله روشنایی جاده احمدآباد مستوفی، نصب دوربین‌های کنترلی و پلاک‌خوان، ضمن ارتقا و افزایش امنیت در شهرستان سبب کاهش آمار تصادفات شده و تخلفات ترافیکی کاهش یافته است.

 

 

منبع: تسنیم

 

 

مطالب مرتبط:

ساعات فعالیت دفاتر پلیس ۱۰+ در غرب استان تهران افزایش پیدا می‌کند

برگزاری صبحگاه مشترک فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران در شهریار

خروج از نسخه موبایل