نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

حضور فعال بانوان کانونهای فرهنگی هنری مساجد وهنرمندان شهرستان شهریار در همایش تجدید میثاق باولایت استان تهران

به گزارش خبرشهر،  همایش تجدید میثاق با ولایت با حضور دکتر جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین ارزانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، شارقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران، حجت الاسلام و المسلمین عادل معاون امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران، خانواده معظم شهداء و جمعی از بانوان  اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد و نویسندگان شهرستان شهریار در مجتمع فرهنگی و هنری نور برگزار شد.
در این همایش دکتر جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اشاره به اهمیت تبلیغ دین در بین جوانان گفت: نقش تشکل‌ها و نهادهایی چون کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بسیار مهم است تا دین را بتوانند به بهترین شکل ارائه کنند .
احد جاودانی با اشاره به اینکه موقعیتی که در آن به سر می‌بریم مدیون خون بزرگ مردانی هستیم که آسایش و آرامش را به ما هدیه داده و ما ظرفیت‌های زیادی از جمله  نیروی انسانی جوان و ظرفیت‌های معنوی و دینی برای صیانت از انقلاب اسلامی داریم .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: در نقطه مقابل هم ما چالش‌های زیادی را داریم که در این مسیر باید از تشکل‌ها و نهادها استفاده کنیم که یکی از این تشکل‌ها کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است، این کانون می‌تواند تلفیقی از کارهای فرهنگی و دینی در کنار هم باشد.
جاودانی در پایان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در همکاری با نهادها و تشکل‌های دیگر باید فعالیت‌های خود را در قالب فرهنگ و دین به جوانان ارائه کند و این استفاده از ظرفیت‌های دیگر تاکید رهبر معظم انقلاب در همه دستگاه‌ها است.
همچنین حجت الاسلام والمسلمین ارزانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: بهترین‌ ابزار در کانون های فرهنگی و هنری مساجد آموزش است، ما جوانان بسیار با استعداد و با انگیزه‌ای داریم اما آیا برای هرپستی می‌توان از آنها استفاده کرد یا خیر، پس باید آموزش را در هر مرحله به جوانان خود بدهیم تا آماده کار شوند.

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار

 

خروج از نسخه موبایل