نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

با حضور در مدارس سعی داریم فاصله بین اداره و مدارس را کم کنیم

به گزارش خبرشهر، مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار به همراه محمد آقاخانی معاون آموزش ابتدایی و جوانشیر جوادی معاون پرورشی و تربیت بدنی در بازدید های دروه ای خود در طرح هر روز یک مدرسه به مدارس اندیشه امام (ره) و  شهید احمدی روشن مراجعه و با همکاران آن مدارس به دیدار و گفتگو پرداختند .

مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن تشکر از تلاش بی شائبه معلمین در بخش آموزش دانش آموزان، با اشاره به اهمیت ارتباط همکاران با یکدیگر بیان کرد: ما با حضور در مدارس و نشست با معلمان سعی در کوتاه کردن فاصله ها و دیدار حضوری با ایشان را داریم تا با گفت و گویی صمیمانه جویای انتقادات، پیشنهادات و حل و فصل مسائل پردازیم .

مجید پارسا با اشاره به تعداد ۷۰۰۰ نیروی فعال و ۳۰۰۰ نیروی بازنشسته بیان کرد: با توجه کمبود نیروی انسانی در سطح شهرستان ، معلمان تمام تلاش خود را در آموزش به دانش آموزان به کار می گیرند و این کار ایشان از ارزش بالایی برخوردار است.

وی در پایان با ضرورت آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان بیان کرد : امروز رویکرد آموزش و پرورش در حال تغییر است و ما به دنبال محفوضات ذهنی نیستیم ، باید با آموزش مسئولیت پذیری ، کنترل خشم و قدرت درک مسائل ، مهارت های درست زندگی کردن را به دانش آموزان آموزش دهیم .

در پایان نیز همکاران مدارس ضمن تشکر از حضور مدیر آموزش و پرورش در مدارس با ایشان به تبادل نظر پرداختند .





 

 

منبع:آموزش و پرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل