نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازید سرزده رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس از اداره برق /تعامل ادارات خدمات رسان با شورا موجب رفع مشکلات شهری میشود

به گزارش خبرشهر، حسین چناقچی ضمن بازید از اداره برق شهرستان قدس و گفت و گو با سیفری رئیس اداره اظهار داشت:  تابستان  سال جاری  به لحاظ تأمین برق مورد‌نیاز  با مشکلات زیادی در سطح کلان مواجه بودیم  و ظرفیت عملی تولید برق کشور از ابعاد گوناگون، جوابگوی نیاز مصرفی پیش‌بینی ‌شده  نبود.

وی  با بیان اینکه صرفه جویی تنها راهکار جلوگیری از قطعی، جیره بندی و  مدیریت مصرف است افزود:  جیره  بندی  در  ساعات پیک مصرف برق  در این شهرستان نیز با مدیریت اداره  برق  شهرستان صورت  پذیرفت  و خوشبختانه    توانستیم این دوره زمانی را  با شکیبایی  شهروندان پشت سر بگذ اریم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس تصریح کرد: تولید برق در ساعات اوج مصرف هزینه بیشتری در بر خواهد داشت، بنابراین  باید سعی کنیم با کاهش مصرف  در این ساعات به صنعت برق در تامین برق مطمئن و کاستن از میزان خاموشی ها کمک کنیم.

چناقچی با اشاره به اینکه شهروندان نمایندگان شورا را به عنوان ناظر در شهرستان میدانند ، گفت: بسیاری از مطالبات  خود از ادارات خدمات رسان را از شورای شهر و شهرستان مطالبه مینمایند  که بی تردید تعامل مشترک شورا با ادارات خدمات رسان موجب رتق و فتق این مشکلات میشود.

وی  خاطر نشان ساخت:  مشکلات کمبود  روشنایی و نور در بسیاری از معابر شهرستان حل شده است و در بعضی از  معابر  هنوز تعدادی از چراغ های خاموش هستند که  انتظار میرود با در نظر گرفتن اولیت معابر  مرتفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس در خاتمه متذکر شد:ما مردمی شریف و قانعی داریم  و در مقابل بسیاری از کمبودها و مشکلات موجود در سطح  خرد و کلان با صبر و شکیبایی مسئولان را یاری می کنند و در مقابل  مسئولان نیز موظفند پاسخ گوی مشکلات مردم باشند.

 

 

منبع: شورای شهر

خروج از نسخه موبایل