نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرشهر، مراسم بزرگداشت دفاع مقدس به همت کانون بسیج فرهنگیان شهریار با حضورسرهنگ یامینی فرمانده سپاه ناحیه شهریار ، مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش و شورای معاونین آموزش و پرورش شهریار و مدیران و معاونین پرورشی و بسیجیان فرهنگی مدارس  در سالن شهید کافی شهریار برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهریار در ابتدای جلسه با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با شروع سال تحصیلی جدید، ضمن تبریک این ایام با تاکید بر ماهیت دفاع مقدس اذعان داشت: هفته دفاع مقدس حاصل رشادت ها و دلاوری های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

مجید پارسا با محوریت قرار دادن مراتب اخلاقی وانسانی  بیان کرد: دسته های مختلفی از انسان ها هستند که در وهله اول از خود و در ادامه از خانواده ، طایفه ، شهر، استان و مواردی این چنینی حفاظت می کنند ، ولیکن دسته دیگری از انسان ها هستند که علاوه به ارج نهادن به موارد مذکور، در گامی فراتر موضع می گیرند و از حقوق مردم و مملکت پاسداری و محافظت می کنند.

وی در ادامه افزود: شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر انسانیت در جبهه های حق علیه باطل ، جان خود را در راه حفظ جان مردم ، جمهوری اسلامی ایران و سرزمین خود  فدا کردند.

این مسئول در آخر با اشاره به وحدت و روحیه شهادت طلبی شهدا و جانبازان اظهار داشت: مردان و زنان غیور ایرانی با حمایت ها و روحیه جهادی و مستحکم و با همدلی و یک رنگی، توانستند بر دشمنان این خاک غلبه کنند؛ ما نیز باید بکوشیم این روحیه حماسی و شجاعت این دلیران را حفظ و به نسل های آینده منتقل کنیم .

شایان ذکر است سرهنگ یامینی فرمانده سپاه ناحیه شهریار در ادامه مراسم به روایت گری خاطرات مربوط به دوران دفاع مقدس پرداخت .

 

 

منبع: آموزش و پرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل