نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کمبود جدی فضای آموزشی در ملارد

به گزارش خبرشهر، «طیب رضایی» رئیس اداره آموزش و پرورش ملارد در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: ملارد در سال جدید تحصیلی به‌دلیل مهاجرت، بیش از ۵ هزار نفر به دانش‌آموزان سال قبل آن افزوده شده که در تاریخ این شهرستان بی‌سابقه است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۷۲هزار دانش‌آموز در مدارس این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند که این امر باعث بالا رفتن تراکم دانش‌آموزی در کلاس‌های درس و کمبود فضاهای آموزشی شده است.در این منطقه آموزشی ۱۴۵کلاس درس با ظرفیت بیش از ۴۰ نفر وجود دارد که آموزش را تحت تأثیر قرار می‌دهد و دراین ارتباط بیشترین کمبود فضای آموزشی مربوط به واحدهای مسکن مهر و مرکزشهراست.

رضایی با اشاره به اینکه ضروری است شورای اسلامی شهر و شهرداری ملارد به کمک آموزش و پرورش آمده و با احداث مدارس این کمبودها را جبران کنند، اضافه کرد: متأسفانه به‌دلیل آماده نبودن دو باب مدرسه در مرکزشهر برای افتتاح، یکهزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر ابتدایی در مدرسه «اخلاص» مستقر شدند و به‌دلیل آماده نبودن مدرسه «شهدای مدافع حرم» حدود ۵۰۰ نفر هم در مدرسه «ناجا» سال تحصیلی را شروع کردند که فضای مناسبی برای آموزش و تدریس نیست و باید چاره‌ای اندیشید.

وی از شهرداری ملارد خواست، زمین چمن مصنوعی و سوله‌های خود را برای جبران کمبود فضاهای ورزشی در اختیار آموزش وپرورش قرار دهد.

 



 

 

منبع: ایران

 

 

مطالب مرتبط:

نگاه مثبت به آموزش و پرورش شهریار در نتیجه تعاملات سازنده بدست آمده است

آموزش‌وپرورش برای ۵ روز تعطیلات زمستانی مدارس شرط گذاشت

خروج از نسخه موبایل