نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

موزه مشاهیر و چهره‌های ماندگار در شهریار افتتاح می‌شود

به گزارش خبرشهر، نورالله طاهری عصر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمند فقید و جهادگر دفاع مقدس  “باب‌اله زارعی” در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت شهریار در زمینه هنرمندان برجسته کشوری در حوزه فرهنگ اسلامی و انقلابی اظهار داشت: آثار این نمایشگاه با وجود قدمت بسیار با شرایط روز همخوانی دارد که تمام کار دست بوده که دقت آن‌ها را حتی برخی دستگاه‌ها با تکنولوژی‌های روز هم ندارد.

وی بیان کرد: هنرمندان شهریاری باید با مدیریت، انسجام و یکدلی با پشتوانه‌های این چنینی بیش از گذشته به کمک فرهنگ بیایند و ما نیز به عنوان مسئولان باید توجه داشته باشیم که همراه و یاری‌رسان آن‌ها باشیم که این امر به طور حتم سبب رشد هر چه بیشتر و شناساندن چهره‌های ماندگاری همچون هنرمند فقید جهادگر باب‌اله زارعی که احیا کننده کتیبه‌های کوفی مسجد جامع قزوین بوده است، می‌شود.

فرماندار شهرستان شهریار افزود: برخی اقدامات در این مجموعه قدمتی بیش از نیم قرن دارد اما از عیارها و متدهای روز بسیار جلوتر بوده و در عین کهنگی از تازگی خاصی برخوردار است.

طاهری خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مقرر شده تا در آینده نزدیک آثار گذشتگان و برجستگان و چهره‌های ماندگار شهرستان جمع‌آوری و در موزه‌ای با عنوان موزه دیرینه تاریخی شهرستان شهریار در معرض دید عموم قرار گیرد.

 

 

منبع: تسنیم

 

 

خروج از نسخه موبایل