نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بهترین رویکرد در مبارزه با مواد مخدر، اجتماعی کردن آن است

به گزارش خبرشهر، حسین توکلی کجانی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدااله الحسین (ع) گفت:بهترین رویکرد در امر مبارزه با معضل اعتیاد، اجتماعی کردن آن و بهره گیری قابل توجه از توان عموم مردم در راستای کسب موفقیت های لازم در حوزه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر می باشد.

 

سرپرست فرمانداری ملارد ادامه داد: فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و آگاه نمودن عموم مردم از تبعات سوء مصرف مواد مخدر و چگونگی دوری جستن از آن وظیفه همه دستگاه های فرهنگی  و اموزشی به خصوص مدارس است که باید مورد توجه قرارگیرد.

 

وی ایجاد محل هایی برای مهات آموزی زندگی خانواده ها در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان را ضروری دانست و بر پیگیری این موضوع توسط شهرداران و بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی تاکید کرد.

 

توکلی کجانی ادامه داد: همه دستگاه ها باید با احساس مسئولیت در جهت مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی حاصل از اعتیاد، ورود پیدا کرده و با همکاری و تعامل، فعالیت های اثربخشی را در راستای آگاه سازی جامعه صورت دهند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد تصریح کرد: فراهم کردن بستر فرهنگی مناسب و ایجاد نشاط اجتماعی از اولویت های پیشگیری از مصرف مواد مخدر است.

 

در ادامه این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد کمیته های فرعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، راهکارهای پیش رو در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی حاصل از مواد مخدر، مورد گفت و گو و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

برگزاری کلاس آموزشی در خصوص آسیب های اجتماعی و معضل اعتیاد از دیگر برنامه های این جلسه بود.

 

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

 

مطالب مرتبط:

سومین جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ملارد

نشست هم اندیشی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد با کارکنان این فرمانداری

 

خروج از نسخه موبایل