نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نگاه مثبت به آموزش و پرورش شهریار در نتیجه تعاملات سازنده بدست آمده است

به گزارش خبرشهر، جلسه تخصصی پروژه مهر با موضوع تکمیل ساماندهی مدارس ، برنامه ریزی شروع سال تحصیلی و جمع بندی درخواست های تجهیزات مدارس با حضور پارسا مدیر آموزش وپرورش ، اعضای شورای معاونین و مدیران تمامی مقاطع تحصیلی در چند نوبت درسالن شورا آموزش وپرورش شهریاربرگزارشد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهریار  دراین جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان ،گفت:خوشحالیم  که فرصتی دست داد تا به بهانه تبیین طرح ها وبرنامه های پروِژه مهر و ایام بازگشایی مدارس وهمچنین تقارن این ایام با ماه محرم و هفته دفاع مقدس ، باهمکاران گرانقدر مدیران مدارس دیداری تازه کنیم.

مجید پارسا در ادامه این جلسه از وجود همدلی و تعامل موجود بین همکاران ابرازخرسندی کرد و اذعان داشت :  اگر امروز تعاملی بین مجموعه اداره آموزش وپرورش با سایر ادارات وجود دارد به سبب این نگاهی است که ازدرون مجموعه به خارج ازآن منعکس شده است ، از جمله این تعاملات توجه ویژه فرماندار شهرستان و شهرداری ها به توسعه آموزش وپرورش است که تاکنون به این حدازاعتلا نرسیده بود .

وی افزود : تقبل تکمیل پنج پروژه نیمه تمام وهمچنین تامین اعتبار جهت پروژه نیمه کاره فرارت که به مدت ده سال از توقف آن میگذشت ، نمونه ای از نگاه مثبت فرماندار ومسئولین شهرستان به مجموعه آموزش وپرورش می باشد که بصورت میدانی و با بازدید از شرایط وخیم فضاهای فیزیکی مدارس تصمیمی جهادی اتخاذ شد تا هرچه سریعتر باسرعت بخشیدن به عملیات تکمیل وتحویل مدارس ، شاهد افزایش تعدادکلاس های درس درمناطق مورد نیاز باشیم .

این مسئول  در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیران مدارس و قدردانی از تلاش های بی شائبه آنها اظهار داشت :درنهایت این فرزندان این مرزو بوم درمدارس هستندکه نتیجه  عملکرد ما را احساس خواهندکرد و نتیجه  این تعاملات مرتفع شدن تمام مشکلات مجموعه آموزش وپرورش شهریار خواهد بود .

در پایان این جلسه مدیران مدارس ، موضوعاتی از قبیل: تکمیل ساماندهی مدارس ، برنامه ریزی شروع سال تحصیلی و بررسی درخواست های تجهیزات مدارس با اعضای شورای معاونین به تبادل نظر کردند .



 

 

منبع: آموزش و پرورش شهریار

 

 

مطالب مرتبط:

آماده سازی فضاهای فیزیکی مدارس از مهمترین برنامه های پروژه مهر است

برگزاری سومین جلسه کارگروه پروژه مهر در شهریار

 

خروج از نسخه موبایل