نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرماندار شهریار: بیمارستان اندیشه با جذب سرمایه‌گذار خصوصی تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش خبرشهر، نورالله طاهری در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با محوریت شهر اندیشه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهر اندیشه شهر خاصی است که نمونه آن در غرب تهران کم است اما باید کمک کرد تا این مجموعه که خود فرهنگ‌ساز است به سمت توسعه هر چه بیشتر حرکت کرده و نواقص آن برطرف شود.

 

 

وی ادامه داد: کاری که به مسائل شهر برمی‌گردد نباید با اختلاف نظر به انحراف خدمت منتج شود و اگر موضوعی غیرکاری هم وجود دارد باید بیرون از مسئولیت خود موضوع را برطرف کنید و اختلاف نظر‌ها سبب نشود که دودش به چشم مردم برود.

فرماندار شهرستان شهریار سپس با اشاره به روند احداث بیمارستان شهر اندیشه بیان کرد: ۸۰ درصد مصوبات جلسه قبلی به نتیجه رسیده است اما همچنان کوتاهی‌هایی وجود دارد، بیمارستان اندیشه باید با جذب سرمایه‌گذار خصوصی تعیین تکلیف شود و پیگیر مجدانه این موضوع هستیم و مسئولان باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

طاهری همچنین با اشاره به جانمایی مصلی شهر اندیشه افزود: پیگیری‌هایی بسیاری صورت گرفته است اما بیش از این نباید موضوعی که قبلاً در مورد آن تصمیم‌گیری شده طولانی شود و باید ظرف مدت یک ماه آینده موضوعات مرتبط با مصلی نماز جمعه اندیشه به ثمر بنشیند.

وی تصریح کرد: با توجه به جلساتی که با مسئولان شهرهای هم‌جوار برگزار شده بحث تقسیمات در مجموعه‌های اداری برطرف می‌شود و این امور نباید به مردم انتقال داده شود.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به تکمیل پروژه فاضلاب شهری گفت: بودجه آن اختصاص داده شده و باید پیگیر به ثمر رساندن آن بود و مشکلات مربوط به موضوع ۱۷ هکتاری در رابطه با فرمانداری ملارد و فردیس برطرف شود و با ورود جدی منابع طبیعی نتیجه به‌زودی اعلام شود.

طاهری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید سرانه‌های آموزشی و فرهنگی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته و شهرداری به همراه شرکت عمران این امر را مورد توجه قرار دهد تا کمترین کمبود امکانات و سرانه آموزشی در این منطقه به وجود نیاید.

 

 

منبع: تسنیم

 

 

مطالب مرتبط:

بلوار پرنیان در شهر اندیشه در هفته دولت افتتاح خواهد گردید

شهر جدید اندیشه در آینده پایگاه قهرمانان پروری ورزشکاران غرب استان تهران خواهد شد

خروج از نسخه موبایل