نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشییع پیکر مطهر ۱۳۵ شهید گمنام در تهران آغاز شد

به گزارش خبرشهر،  مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۳۵ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس دقایقی پیش با حضور پرشور مردم عزادار و شهیدپرور تهرانی از مقابل دانشگاه تهران آغاز شد.

 

 

این مراسم باشکوه با قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و مداحی و مرثیه سرایی محمدرضا طاهری همراه خواهد بود.

 

 

پیکر مطهر این ۱۳۵ گمنام دوران دفاع مقدس پس از تشییع و همراهی مردم تهران به سمت خیابان حافظ و چهارراه کالج ادامه مسیر داده و در انتها به معراج شهدای مرکز واقع در خیابان بهشت خواهد رسید.

 

 

برپایه این گزارش، پیکرهای مطهر ۱۳۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس طی عملیات های اخیر تفحص توسط کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده است.

 

 

از این تعداد شهدا،۱۷شهید شناسایی شده و در اختیار خانواده هایشان قرار خواهد گرفت و پبکر ۴۵ شهید دیگر احتمال شناسایی دارند.

 

 

گفتنی است پس از مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدا در تهران، این مراسم در روز ۲۶ شهریورماه در مراکز استان و شهرستان های آنان ادامه می‌یابد.این شهدا از عملیات های کربلای ۵،والفجر ۸،والفجر ۱ و مناطق شلمچه،شرهانی،جزیره بوارین و نفت شهر و سومار هستند.

 

 

منبع: تسنیم

 

 

مطالب مرتبط:

مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در شهرک وایین برگزار شد

گزارش تصویری از تشییع ۱۵شهید گمنام دفاع مقدس در شهریار

 

 

خروج از نسخه موبایل