نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بهسازی 200 کوچه و خیابان در قالب اجرای نهضت بهسازی و آسفالت معابر شهرقدس

به گزارش خبرشهر، مسعود مختاری با بیان اینکه در ماه‌های اخیر نهضت آسفالت در شهرداری قدس شکل گرفته است، اظهار داشت: آسفالت معابر شهر پس از یک دوره زمانی به دلیل فرسودگی یا حفاری‌های ادارات، نیاز به بهسازی دارد که در تابستان سال جاری با برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفت، نهضت آسفالت برای لکه‌گیری و آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر اجرایی شد.

 

 

وی افزود: در قالب این طرح ۱۰ اکیپ ثابت و سیار در ۲ منطقه شهرداری اقدام به شناسایی این معابر می‌کنند. در واقع ما منتظر نمی‌مانیم مردم برای گزارش فرسودگی آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها مراجعه کنند، بلکه خود شهرداری سطح شهر را رصد کرده و در سریع‌ترین زمان اقدام به لکه‌گیری و آسفالت معابر می‌کند. به گونه‌ای که در اغلب موارد تا ۲۴ ساعت پس از شناسایی معابر یادشده، اقدام به بهسازی آن شده است.

 

 

شهردار قدس با بیان اینکه از آغاز نهضت آسفالت تاکنون حدود ۲۰۰ کوچه و خیابان لکه‌گیری، آسفالت و جدولگذاری شده است، خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم معابر دارای آسفالت فرسوده را به شهرداری اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به بهسازی آن اقدام شود.

 

 

مختاری به اجرای نهضت دوم توسط شهرداری قدس اشاره کرد و بیان داشت: تا ۲۵ شهریور تمامی مسیرهای منتهی به مدارس سطح شهر ساماندهی خواهد شد تا دانش‌آموزان با سهولت و آرامش بیشتری سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

 

 

منبع: شهرداری قدس

 

 

مطالب مرتبط:

انتخاب روسای کمیسیونهای تخصصی شورای اسلامی شهر قدس

احداث پارکینگ طبقاتی در قدس با جذب سرمایه گذار خصوصی محقق می شود/ سرانه فضای سبز به ۱۵ مترمربع افزایش می‌یابد

 

خروج از نسخه موبایل