نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

از فعالین فرهنگی در دستگاه های دولتی تقدیر شد

به گزارش خبرشهر، نورالله طاهری در اولین جلسه ستاد برگزاری هفته فرهنگی شهرستان شهریار عنوان کرد :اگر بتوانیم که رضایت مردم را جلب کنیم رضایت خداوند را جلب کرده ایم و باید از تمامی توانمندان در این حوزه بهره برداری و از عزیزانی که در این عرصه همه روزه در حال زحمت کشیدن می باشند تشکر و قدردانی کرد، زیرا در کوتاه زمانی نور امید را در دل مردم ایجاد میکنند.

وی ادامه داد: از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری مراسمات هفته دولت و هفته فرهنگی تقدیر و تشکر می گردد زیرا در این روزهای بسیار سخت که مردم در طول روز با مشکلات عدیده ای روبرو هستند با کم کردن فشار روانی از این طریق نشاط ویژه ای را بدین واسطه در شهر و روستا ها به همراه داشت
وی افزود: شهرستان شهریار  از جمله اولین شهرستانهایی بود که در حوزه فرهنگ و ایجاد نشاط اجتماعی توانست اقدامات شایسته ای را برگزار کند که هر روز در گوشه و کنار این شهرستان شاهد برگزاری مراسمات متنوعی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری بوده و این مهم تنها یک مورد را برای ما آغاز خواهد کرد که شهرستان شهریار توانایی بسیار بالایی در حوزه های مختلف و معرفی پتانسیل های بالقوه ای می باشد که توانمندی این شهرستان را به رخ خواهد کشید که باید این مهم ایجاد گردد تا زمینه آن نیز فراهم گردد.
طاهری ادامه داد: خدارا شاکریم که آهنگ خدمت رسانی در این شهرستان بسیار خوش اهنگ و خوش نواز می باشد و همواره در تمامی حوزه ها خدماتی در حال خدمات رسانی و انجام صحیح وظایف خود می باشند.
علی‌پناه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار گفت: ۱۱۰ برنامه و ۳۰۰ آیتم در این هفته در شهرستان شهریار  برگزار گردید که باید از تمامی دست اندر کاران این حوزه تقدیر و تشکر کرد و باید عنوان کرد که این مهم محقق نمی شد مگر با کار گروهی و برنامه ریزی شده که به حمد الله در این شهرستان به خوبی می شد این مهم را احساس کرد زیرا تمامی برنامه های محقق شده در این حوزه در عملکرد و روحیه جامعه قابل لمس می‌باشد.
فرنیان پور به عنوان دبیر اجرایی هفته فرهنگ اجتماعی شهرستان شهریار عنوان کرد: به پیشنهاد استاندار تهران یک هفته به نام هفته فرهنگی با مشارکت مردم و همراهی نهاد های مردم نهاد برای اولین بار در سطح شهرستان های استان تهران برگزار گردید که در این شهرستان نیز برنامه ها و اتفاقات متعددی بدین واسطه محقق گردید.
وی ادامه داد: دومین مرحله از برنامه های هفته های فرهنگی در شهرستان شهریار باید در پاییز برگزار گردد و از تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در شهرستان شهریار باید در این حوزه فعال شوند در این خصوص نیز تنوع برنامه ها باید به گونه ای رصد گردد که نشاط اجتماعی و آموزه های فرهنگی گنجانده گردد.
فرنیان پور گفت : یکی از اهداف مهم این ستاد سنجش پتانسیل های سطح شهرستان در حوزه های مختلف می باشد که باید جوانان و افراد تازه نفس در این حوزه وارد برنامه های کاربردی گردند.
وی ادامه داد: برای حل بسیاری از موضوعات و مشکلات اجتماعی و اقتصادی باید از راه کار های فرهنگی استفاده کرد و بتوان ابزار های فرهنگی استفاده کرد تا بتوان فضایی امن برای برگزاری هرچه بیشتر در این حوزه بهره برد و گفتنی است که از این طریق توانستیم پتانسیل های ویژه ای را کشف کنیم .

مطالب مرتبط:

آیین بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی فاز ۵ شهر جدید اندیشه

افتتاح مرکز غربالگری بیماریهای متابولیک ارثی در شهرستان شهریار + تصاویر

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار از مجموعه ورزشی شهید غلامرضا نفر در شهرک امیریه بازدید میدانی کرد

خروج از نسخه موبایل