نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دولت هرچه سریع‌تر تیم اقتصادی خود را ترمیم کند

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار ظهر امروز ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر خم اظهار داشت: امروز باید همان‌طور که پیامبر گرامی اسلام(ص) در حدیث ثقلین فرمودند ائمه اطهار و امامان معصوم(ع) را در کنار قرآن و همراه قرآن بدانیم چرا که هیچ‌گاه قرآن و عترت از هم جداشدنی نیستند.
وی سپس با اشاره به سوأل نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور تصریح کرد: سوأل از رئیس‌جمهور وظیفه دولت را بیش از گذشته نسبت به مردم افزایش می‌دهد چرا که متوجه مطالبات مردم از زبان مجلس شده است مسبب همه اتفاقات اخیر در کشور دشمن نیست و باید مدیریت کرد و تدبیر دقیق‌تری داشت.
امام جمعه شهریار با بیان اینکه ما خواهان برکناری رئیس‌جمهور نیستیم افزود: وجود برخی ضعف‌ها دلیل بر استعفا رئیس‌جمهور نیست اما مطالبه ما این است که تیم اقتصادی دولت باید ترمیم شود و افرادی که متعهد و کاری هستند و درصدد برطرف کردن مشکل مردم هستند روی کار بیایند، مردم ما کم توقع هستند و لازم است که هر چه در توان داریم تلاش کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم اما متأسفانه برخی مسئولان به گونه‌ای با مردم حرف می‌زنند که انگار دستی می‌خواهند از مردم بگیرند.
سالمی بیان کرد: دولت باید از لاک بی‌خیالی خارج شود و بیش از دولت‌های گذشته تلاش و کوشش کند و همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند امروز از دیگر وظایف رئیس جمهور این است که در گشایش اقتصادی مردم و همچنین موضوعات فرهنگی بسیار پیگیر شود.
امام جمعه شهریار ادامه داد: شأن و منزلت مجلس همین است که نظارت خود را افزون کند و دولت نیز باید توجه خود را بیشتر کند امروز اقداماتی در ارتباط با اخلال‌گران اقتصادی وجود دارد که مردم را ناراضی می‌کند بنابراین باید مجرم‌ها بدون هیچ کم و کاستی و بدون توجه به آقازاده بودن یا نبودن آن‌ها مشخص شود.
سالمی همچنین با اشاره به مذاکره با سران کشورهای اروپایی گفت: اروپا و آمریکا هیچ‌گاه از یکدیگر جدا نمی‌شوند و نباید به وعده وعید آن‌ها توجه کرد چرا که آن‌ها همواره متحد هم بودند و هرگاه اعتمادی به اروپایی‌ها، آمریکا و انگلیس شد بدعهدی و خباثت و دشمنی نیز همراه آن‌ است.
وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های صلواتی در شهرستان شهریار ساماندهی شود و بسیار ارزنده است که مجموعه‌های مجوزدار از سمت مراجع مرتبط اقدام به اجرای ایستگاه صلواتی کنند تا کمتر برای عبور و مرور مردم ایجاد مزاحمت شود.
.
.
.
منبع:
.
.
.
مطالب مرتبط:
“قانون‌گرایی” خصیصه بارز دولت کارآمد است
امروز نظارت از مجلس رخت بر بسته است
خروج از نسخه موبایل