نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

این مرد وحشتناک یک تراشه متحرک است!

به گزارش خبرشهر، یک مرد وحشتناک اهل کانادا درست مثل یک تراشه متحرک است. وی میکروتراشه هایی را حمل می کند که مثل کلیدهای هوشمند هر دری را باز می کنند.

هدف این مرد وحشتناک چیست؟

این مرد وحشتناک، میکروتراشه‌هایی را در دست و مچ های خود  کاشته که مانند کلید هستند.درواقع هر زمانی که فرد جلوی درهای مختلف می ایستد، درها باز می شود، بنابراین وی می تواند مثل یک تراشه متحرک عمل کرده و هر دری را باز کند.
این مرد که راکس فاکس نام دارد، یک مرد ۳۶ ساله کانادایی است که ۱۰۰ قطعه سیلیکونی و ماورای بنفش و تراشه‌ در بدنش دارد. او حتی دو شاخ سیلیکونی دارد.
این مرد وحشتناک در خصوص این تراشه هامی گوید:
_با کمک ویژگی فیزیکی خود درها را باز می کنم
_تراشه‌هایی که استفاده می کنم به اندازه دانه برنجند و اساسا اذیتم نمی کنند
_شاید مرد وحشتناک و عجیبی به نظر برسم اما این تراشه ها به من کمک می کنند  با امواج رادیویی و NFC  ارتباطات میدانی برقرار کنم
_تراشه های من ضد سرقتند چون درست زیر پوستم قرار دارند
_ابعاد تراشه های من تنها دو در ۱۲ میلی‌متر  است.
_تراشه های من غیرشارژی هستند و انرژیز این تراشه ها از القای الکترومغناطیس تأمین می شود
_این ایمپلنت‌ها شفاف و غیرقابل مشاهده هستند. تنها باید پوست دست خود را لمس کنید تا درکشان کنید

این مرد وحشتناک است یا باهوش؟

شاید با خواندن این متن احساس کرده باشید که مرد ماجرای ما مرد وحشتناک و غیرقابل تحملی است.اما برخی درست بر خلاف شما فکر می کنند. شاید بیراه نباشد که او در توصیف خود می گوید: «من خودم را یک سایبورگ می‌دانم و می‌بینم که این ایمپلنت‌ها چگونه با دنیای اطراف من تعامل برقرار می‌کنند»
چه بخواهیم و چه نخاهیم نمی توانیم انکار کنیم که هوش و خلاقیت این مرد  مثال زدنی است. اما  از سوی دیگر نمی توانیم منکر شویم که او تا حدودی مرد وحشتناک و خشنی به نظر می رسد. در هر حال، چه ما قبول داشته باشیم و چه نداشته باشیم ، او اکنون مردی مشهور است.
.
.
.
مطالب مرتبط:
استفاده از ریزتراشه‌ها به جای کارت‌های تردد!
اولین حافظه ۳۲ ترابایتی شبیه خط‌کش معرفی شد
چرا یافته های فناوری نشان می دهند؛ آخرالزمان نزدیک است!
خروج از نسخه موبایل