نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

312 میلیارد تومان پروژه عمرانی در ملارد به بهره برداری رسید

به گزارش خبرشهر، نعمت الله ترکی با اشاره به افتتاح این پروژه ها هم زمان با هفته دولت افزود: این تعداد پروژه در قالب ۶ پروژه ملی، ۹ استانی، ۴۱ دهیاری، ۱۰ شهرداری و ۲ پروژه بخش خصوصی به افتتاح شد.
وی گفت: ۶ پروژه کلنگ زنی در بخش های عمرانی و زیربنایی، بهداشتی و درمانی، خدماتی، آموزشی و فرهنگی و … به بهره برداری رسید.
ترکی افزود: از مجموع ۸۴ پروژه با اعتبار ۳۱۲ میلیارد تومانی، ۳۳ پروژه در بخش عمرانی و زیربنایی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان، ۸ پروژه در بخش بهداشتی و درمانی به ارزش ۸ میلیارد تومان، ۱۷ پروژه در بخش خدماتی با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان، ۴ پروژه در حوزه آموزشی و فرهنگی با اعتبار یک میلیارد تومان، یک پروژه مذهبی با اعتبار ۵ میلیارد تومان، ۵ پروژه کشاورزی با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان، ۲ پروژه صنعتی با اعتبار ۲۲۶ میلیارد تومان، ۱۴ پروژه ورزشی و تفریحی با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان است.
ترکی از مجموعه ورزشی ۱۴ هکتاری اسپورت پارک بازدید و پروژه های پارک ۳ هکتاری مشاهیر، خانه بهداشت در مهرچین و اسفند آباد، کتابخانه شهید آوینی، ساختمان آتش نشانی روستای مهرآذین، پارک و سرای محله روستای صالح آباد، کتابخانه عمومی روستای بیدگنه، سالن ورزشی و زمین چمن روستای اخترآباد، ساختمان شورای اسلامی و دهیاری ویلا دشت و نوسازی و بازسازی صحن در امامزاده بی بی سکینه را افتتاح کرد.
همچنین در حاشیه این بازدید نعمت الله ترکی با حضور در خانه شهیدان شهسوار بابک و مهدی جباری از مادران این شهیدان تجلیل کرد.

.

.

منبع: ایرنا

.

.

مطالب مرتبط:

مراسم افتتاحیه چند پروژه عمرانی و خدماتی در سطح شهرستان ملارد

تغییر فرماندار ملارد در هفته دولت نشانه بی تدبیری است

فاز نخست ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری ملارد با حضور وزیر ورزش افتتاح می‌شود

خروج از نسخه موبایل