نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

درخشش دانش آموزان شهریاری در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور

به گزارش خبرشهر، ۸ دانش آموز شهریاری در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور موفق به کسب رتبه اول کشوری این دوره از مسابقات شدند.

مجید پارسا ضمن اعلام این خبر، افزود : در این دوره از مسابقات که همزمان در سراسر کشور برگزار شد ، هانیه علی محمدی در رشته موسیقی تکنوازی تار، سینا زهری اسفندآبادی در رشته مقاله پژوهشی  ، فاطمه پیرمحمدی و فاطمه قاسم پور در رشته نقد ادبی ، مرضیه خسروی در رشته مشبک کاری و نجلا احمدی در رشته تذهیب ،موفق شدند رتبه اول کشوری را کسب نمایند.

وی در ادامه بیان کرد : مصطفی فتاحی در رشته عکاسی و هدیه شمسی در رشته نقد ادبی در این دوره از مسابقات ، برگزیده کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار ضمن ابراز خرسندی از درخشش دانش آموزان در این دوره از مسابقات ، ابراز داشت : مسابقات فرهنگی و هنری یکی از فعالیتهای تربیتی است که به منظور کشف ، رشد و شکوفایی استعدادهای  دانش آموزان در رشته های فرهنگی و هنری و همچنین  ایجاد انگیزه ی بیشتر و رقابت سالم ، طرح ریزی و اجرا می شود .

پارسا عنوان کرد : پرورش روحیه مشارکت جویی ،تعامل و همدلی و همچنین مسئولیت پذیری بین دانش آموزان از اهداف مهم مسابقات فرهنگی و هنری است.

وی در پایان موفقیت دانش آموزان در این دوره از مسابقات را به دانش آموزان ، خانواده های آنان و همچنین معلمان ارزشمند شهریار تبریک گفت .

.

.

منبع: اموزش و پرورش شهریار

.

.

مطالب مرتبط:

درخشش هنرجویان شاخه کاردانش شهریار در شانزدهمین دوره مسابقات کشوری

درخشش هنرجوی شهریاری در نوزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی کشور

خروج از نسخه موبایل