نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تغییر فرماندار ملارد در هفته دولت نشانه بی تدبیری است

به گزارش خبرشهر،  امام‌جمعه صفادشت با انتقاد از جابجایی فرماندار ملارد و عدم جایگزین آن گفت: اگر اقدام فوری و جدی در خصوص معرفی سرپرست فرمانداری صورت نگیرد برای این منطقه مشکلات فراوانی ایجاد می‌شود.
حجت‌الاسلام سید حسین حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته دولت افزود: رهبری فرمود هر جا کار آیی نباشد مشروعیت از بین می‌رود یعنی هر مسئولی که وظیفه خود را به‌درستی انجام ندهد حقوقش حرام است ما تا وقتی می‌توانیم در مسئولیت بمانیم که به وظیفه خود درست عمل کنیم.
وی با بیان اینکه گرانی‌های لجام‌گسیخته همچنان در جامعه یاعث نارضایتی مردم شده است افزود: امروز شاهد هستیم که قیمت کالاها روزبه‌روز افزایش می‌یابد و مردم از این بابت بسیار نگران و ناراحت هستند و انتظار دارند تا تدبیری در این مورد اندیشیده شود .
امام‌جمعه صفادشت با اشاره به اینکه سهم بی‌تدبیری‌ها در بروز مشکلات اقتصادی سنگین‌تر از تحریم‌ها است، افزود: بی‌تدبیری در خلق نقدینگی فراوان، بی‌تدبیری در اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی که ایجاد رانت براى افرادى بود که دسترسى به ارز رسمى داشتند ، یاعث شد تا برخی با موج سواری از این سوءاستفاده کنند.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اصلاح وضعیت اقتصادی با بهره‌گیری از نظرات نخبگان جامعه گفت : بی‌تدبیری در عرضه سکه که باعث متلاطم کردن بازار سکه شد، بی‌تدبیری در اجراى سیاست جدید ارزى ازجمله مواردی است که باید برای آنان با استفاده از خرد جمعی چاره‌ای اساسی صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: برای این بی‌تدبیری‌ها باید مدیران کارآمد سرکار بیایند که در این صورت دولت کارآمد خواهد بود و دیگر یا بی‌تدبیری کشور را معطل غربی‌ها نمی‌کند و میدان را به سود جویان داخلی واگذار نمی‌کند.
وی گفت: یکی از بی‌تدبیری‌ها برای شهرستان ملارد تعویض فرماندار و عدم جایگزین آن در این موقعیت حساس است که اگر اقدام فوری و جدی صورت نگیرد برای این منطقه مشکلات فراوانی ایجاد می‌شود.

خروج از نسخه موبایل