نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان شهریار با حضور استاندار تهران

به گزارش خبرشهر، با حضور مقیمی استاندار تهران، طاهری فرماندار شهرستان شهریار، ائمه جمعه، شهرداران و مسئولین ادارات و دستگاه ها از ۳ پروژه عمرانی در شهرستان شهریار بهره برداری شد.
بنا بر این گزارش اولین پروژه ای که با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید مجموعه ورزشی و چمن مصنوعی امیریه بود که با اعتباری بالغ بر  ۷ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۹۷۹۰ متر مربع  شامل ساختمان اداری ، اتاقک نگهبانی ، سرویس بهداشتی توسط شهرداری شهریار احداث شده است

آبیاری تحت فشار (قطره ای) دومین پروژه ای بود که با حضور مقیمی در شهرستان شهریار به بهره برداری رسید که این پروژه توسط جهاد کشاورزی شهرستان شهریار و با مشارکت بخش خصوصی آماده بهره برداری شده بود. در این پروژه ۳۴ هکتار از باغات واقع در روستای حصار زیرک تحت آبیاری تحت فشار (قطره ای) قرار گرفت.

سومین پروژه ای که با حضور مقیمی استاندار تهران به بهره برداری رسید  مدرسه شهرک آ اس پ شهریار بود که توسط اداره کل نوسازی مدارس استان تهران با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال دارای ۱۵ کلاس و در زمینی به مساحت ۹۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۱۷۰۰ متر مربع در ۴ طبقه در شهرک مسکن مهر آ اس پ احداث گردیده است و از مهرماه امسال پذیرای دانش اموزان این شهرک خواهد بود.

مطالب مرتبط:

در همایش روز کارمند در شهرستان شهریار از کارمندان نمونه با حضور استاندار تهران تجلیل شد

همایش روز کارمند در شهرستان شهریار برگزار شد

با وجود تحریمها سازندگی ادامه خواهد داشت

خروج از نسخه موبایل