نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فاز نخست ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری ملارد با حضور وزیر ورزش افتتاح می‌شود

به گزارش خبرشهر،حجت رسولی با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تعیین زمانی که از سوی اداره‌کل ورزش صورت گرفته وزیر ورزش و جوانان فردا یکشنبه برای افتتاح چندین پروژه عمرانی و ورزشی به شهرستان ملارد سفر می‌کند.

وی بیان کرد: برنامه حضور وی بر این اساس است که در زمان حضور به‌همراه مسئولان شهرستان بر سر مزار شهدا ملارد حاضر شده و پس از گلباران و قرائت فاتحه نخستین پروژه قابل افتتاح که زمین چمن مصنوعی بیدگنه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد همچنین افزود: پروژه دیگر سالن ورزشی منطقه مهر آذین است که این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال به پایان رسیده و با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

رسولی در ادامه با اشاره به افتتاح فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری ملارد نیز تصریح کرد: این پروژه با اعتبارهای بسیار به این مرحله رسیده و تاکنون بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف این پروژه شده است که این مجموعه نیز فردا افتتاح می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان در پایان حضور خود در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی ورزشی شهرستان ملارد که در حدود ۸۰ میلیارد اعتبار جهت احداث آن‌ها تخصیص داده شده است در همایش ورزشکاران و مسئولان پیشکسوت ورزشی حضور پیدا کرده و سخنران این همایش خواهد بود.

منبع: تسنیم

مطالب مرتبط:

شهرستان ملارد توان برگزاری جشنواره های کشوری تئاتر را داراست + فیلم

جلسه شورای معاونین و مدیران در شهرداری ملارد برگزار گردید

خروج از نسخه موبایل